Welkom op Smiling Beauties! Wij zijn Kaylani (17) en Roxanne (23). Wij zijn 2 zussen en wij vinden het leuk om producten uit te proberen en hier een review over te schrijven.

Kaylani:
Ik ben dus Kaylani, hou van beauty en make-up en wil hier dus graag over bloggen. Reviews schrijven en mijn tips delen met jullie! Ik volg momenteel de opleiding Facilitair Leidinggevende op het Arcus College.
Ik hou ervan om naar concerten en festivals te gaan, en eerlijk gezegd ben ik ook wel twitter verslaafd.. Oh, en ook game verslaafd haha!
Meer weet ik niet te vertellen, maar als jullie iets willen weten hoor ik het wel ♥

Roxanne:
Hallo, ik ben Roxanne en ik ben 23 jaar. Ik vind het leuk om nieuwe producten te testen en deze aan te raden (of juist af te raden) aan vrienden, familie en andere mensen die graag mijn mening horen. Vandaar dat het mij ook leuk leek om deze mening, gecombineerd met die van mijn zusje, in een beautyblog te schrijven!
Ik volg momenteel geen opleiding meer, maar ik werk bij Stichting Radar met verstandelijk beperkte mensen. In mijn vrije tijd ga ik graag naar concerten en festivals. Verder doe ik graag leuke dingen met vrienden. En heb ik zangles bij de muziekschool.

Wil je nog meer weten over ons? Vraag het gerust op Twitter: https://twitter.com/#!/SmilingBeauties of reageer op deze blogpost!

