In een winactie van Parfumerie heb ik via Twitter deze body lotion gewonnen. Toen ik hem thuis ontving werd ik nieuwsgierig en heb ik hem meteen getest!

De verpakking is erg simpel. Gewoon een lichtblauwe tube met een zilveren draaidop. Ik vind het altijd fijn als eenlotion of creme in een tube zit want dit is hygiënischer dan in een pot.

Hij is best vloeibaar dus je moet oppassen dat hij niet van je arm of been afglijdt! Hij smeert wel enorm lekker uit, en laat geen vettig laagje achter. Echter laat hij wel mooie gouden glitters op je lichaam achter, maar deze zijn na een aantal keer ergens tegen aan wrijven er ook snel weer vanaf. (Helaas wilden de glitters niet op de foto, sorry!)

Als je aan de lotion ruikt vind je snel de geuren mint en limoen erin terug. Een erg frisse geur dus! En hij ruikt ook precies zoals de parfum.

Liefs, Kaylani
