Afgelopen week was ik shoppen in Duitsland en liep ik tegen de lipsticks van de Catrice ‘Out Of Space’ Limited Edition aan. Hoewel deze LE niet in Nederland verkrijgbaar is, vond ik de lipsticks zo mooi dat ik er toch een review van maak 🙂

 


Ik kocht beide kleuren. Nummer 01 My Milkyway en nummer 02 Discover Purple Pluto!

De lipsticks hebben beiden een licht kleurtje, beiden met glitters. In de My Milkyway zitten roze en koperkleurige glitters. In de Discover Purple Pluto zitten blauwe en goudkleurige glitters.

De lipsticks smeren fijn uit over je lippen. Je voelt de glitters niet over je lippen ‘schuren’ zoals wel eens het geval is bij lipsticks met glitter.

Zoals op de foto’s te zien is, hebben de lipsticks geen superflashy kleurtje. Maar doordat er verschillende kleuren glitter in zitten, krijg je wel een apart effect op je lippen.

                                                     Foto met flits.

                                                 Foto zonder flits.

Soms is het gewoon niet nodig bij je look dat je lippen eruit springen door een kleur, maar ziet het er mooier uit als je lippen versiert worden door mooie glitters.
Wat vinden jullie van deze lipsticks?
En zouden jullie het leuk vinden om meer reviews te lezen van producten/merken uit Duitsland? Waaronder dus ook LE’s die wellicht niet in Nederland verkrijgbaar zullen zijn.
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
