Ik was op zoek naar een nieuw kleurtje voor op mijn ogen toen ik de ‘It’s Up To You’ oogschaduw van de Essence zag liggen. Hij zag er mooi uit, dus ik nam hem mee 😉

 

Het leuke aan de Essence oogschaduws vind ik dat ze altijd een bepaald patroon erop hebben. Nu zijn het gewoon n paar curves, maar ze lijken ergens op planten. Mooi dus!
Hier zie je het patroon wat beter 🙂
Nou, genoeg over de verpakking en het patroontje en op naar een swatch ervan!
Zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien op bovenstaande foto is de pigmentatie niet al te geweldig. Maar daarom is het ook een budgetmerk. Het is een rood/roze/oranje kleur, en best moeilijk vast te leggen in zonlicht 😉 Als je er een base onder doet zal de kleur waarschijnlijk wat mooier uitkomen.
Hebben jullie nog kleurtjes van Essence? Laat het weten in een reactie 🙂
Knuffels,
Kaylani♥
PS.: There were no animals harmed during these pictures ♥
