Een tip voor alle ladies die dit weekend op stap gaan en ‘shining’ voor de dag willen komen!

Ik was op zoek naar een shimmer powder en liep tegen de Shimmer Powder 01 Prettylicious van Essence op. Tegelijk met deze shimmer powder, kocht ik de Essence Blush Brush.
De shimmer powder kocht ik voor €2,99 en de Blush Brush voor €2,79. Een koopje dus!

Om de kwast zit een stevig plastic tasje. De kwast is dus niet al door andere klanten gebruikt. De haartjes zitten allemaal nog netjes op hun plaats.

Zoals je op de foto kunt zien, heeft de shimmer powder een doorzichtig doosje met zilveren letters. Vrij standaard. De kwast bestaat uit zwart plastic en wit met roze haren, erg stylish!

Open je het doosje, dan zie je dat in de shimmer powder sterren van verschillende grootte staan. Cute!

De haartjes van de kwast voelen erg zacht aan. Ze blijven mooi in vorm, ook tijdens het gebruiken van de kwast. En ze vallen niet met bosjes uit. Ik gebruik de kwast overigens alleen voor de Prettylicious Shimmer Powder.
De shimmer powder heeft een zacht roze kleurtje en mooie kleine glitters.

Een foto van dichtbij:

Maar dan, is de shimmer powder ook mooi?
Ja ja ja ja!!!!
De shimmer powder geeft een heel subtiele roze glans (afhankelijk natuurlijk van de hoeveelheid powder die je op doet) en daarbij ook nog een mooie glitter! Het lijkt dus niet alsof je de carnavals-kast geplunderd hebt voor de glitter schminck! 😉

Ik heb geprobeerd het resultaat zo goed mogelijk vast te leggen, maar dat was best lastig.
Links een swatch gemaakt met mijn vinger, rechts met de kwast:

Ik ben helemaal blij met deze Prettylicious Shimmer Powder en Blush Brush! Een mooie toevoeging aan je look op je wangen bijvoorbeeld of subtiel op je decolleté 😉 en dat voor een prachtige kleine prijs!

Dikke knuffel,
Roxanne♥

