Een tijdje geleden heb ik via http://www.papapa.nl/ een waardebon gewonnen en mocht ik iets uitzoeken op de site. Ik heb een paar nagellakjes gekozen, een oogschaduw en een mascara. Als eerste laat ik jullie een van de lakjes zien 🙂

Zoals jullie waarschijnlijk kunnen zien komt het lakje niet uit Nederland, maar uit Polen. Safari is namelijk een Pools budgetmerk, net zoals wij Essence hebben. Ik vind de dop zo leuk! Zebra print, een echte ‘safari’ dus 🙂

In de zon 🙂

Zoals jullie zien is het een oranje-achtig metallic lakje. Hij lakt fijn en dekt goed! Ookal moet ik eerlijk zeggen dat ik 2 laagjes op heb gedaan op de foto. Dit vond ik nét wat mooier uitzien 😉 Hij heeft overigens een normaal kwastje, maar deze lijkt wat makkelijker te spreiden, waardoor je je nagel sneller en mooier gelakt krijgt.

Ook maar even in de schaduw.
Ik moet wel even bij de foto’s melden dat ik het lakje al 2 dagen op heb! Het chippen valt wel mee, hij is alleen een beetje weggegaan aan het topje van mijn nagels. Ja, dit ondanks een dag Maastricht! Toch wel goed, voor een budgetmerk 😉
De nagellak is de koop op de site http://www.papapa.nl/ en word verkocht voor een prijs van €1,10
Hebben jullie spullen van Safari, en wat vinden jullie ervan? Laat het ons horen!
Knuffel,
Kaylani♥
