Ik was erg benieuwd naar dit lakje toen ik de preview gezien had! Zijn jullie nog steeds nieuwschierig? Kijk dan verder..

Ik ben zeker naar 6 verschillende Kruidvat winkels geweest voordat ik hem eindelijk had gevonden! Bij ons in de stad hadden ze de Ballerina LE nieteens! Ik was dus erg blij toen ik eindelijk het mooie lakje in Maastricht zag staan.

Het was de laatste, maar hij was niet beschadigd, of al half leeg of wat dan ook. Ik heb hem dus meteen in mijn mandje gedaan, en ja: ik was er enorm blij mee 🙂

Ik vind het kanten-versiersel op de dop erg mooi en schattig, maar het oogt een beetje kinderachtig.. Wat ik erg handig vind is dat er een redelijk breed kwastje in zit. Persoonlijk vind ik dit veel makkelijker lakken.

Nou, zoals al bleek uit mijn vorige zin vind ik het lakje erg prettig lakken. Op bovenstaande foto heb ik 2 laagjes op. Als je maar een laagje op zou doen kreeg je een grijsachtige kleur waar je nog steeds de nagel doorheen kon zien. Je bent bijna verplicht om er een topcoat overheen te doen, want bij mij begon hij na 1 dag al te chippen!

Wat vinden jullie van de Ballerine Backstage collectie? En wat hebben jullie ervan gekocht, of wilden jullie kopen?

Knuffel,
Kaylani ♥

