Ik wilde jullie vandaag eigenlijk een review laten zien over Evie Mai, maar er ging iets mis met de nagellak waardoor ik iets anders moest verzinnen. Dus vandaag laat ik jullie de leuke Hip Queens Wear Blue Jeans van Catrice zien! Dus klik gerust verder…

Ik stond in de Kruidvat want had weer een nieuw lakje nodig. Blauw had ik toen nog niet, dus dat werd mijn keuze! Na een beetje gezocht te hebben vond ik dit toch wel een erg apart lakje. Niet zo zeer donker, en hele subtiele glitter erin. Ja, die wilde ik wel eens testen!

Nou, zo op de foto zul je je wel afvragen waar die glitter dan is.. Ik ben eerlijk: Het is niet de meest duidelijke foto, en de glitter is moeilijk vast te leggen! Het leuke van Catrice vind ik dat ze altijd enorm leuke namen verzinnen i.p.v. saaie nummers.. Ik onthoud een kleur tenslotte beter bij naam, dan bij nummer! Jullie?

Catrice heeft altijd wel een redelijk breed kwastje, wat ik persoonlijk enorm fijn vind om te lakken! Het lakje opzich lakt ook erg fijn, en dekt eigenlijk al in 1 laag. Maar 2 lagen zijn natuurlijk altijd mooier…

Sorry voor de niet al te goed gelakte nagels.. *schaam schaam*

Als er een bepaald licht op het lakje valt zie je de glitters wel! Oke, hier is het gewoon flitser-licht, maar in het zonlicht zie je het natuurlijk veel beter. Zoals jullie zien is het inderdaad een ‘jeans’ kleurtje! Wel mooi, maar helaas toch niet mijn kleurtje.. Hij blijft overigens niet zo heel erg lang zitten zonder topcoat.. Na 2 dagen begon hij al te chippen..

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Wat vinden jullie eigenlijk van het merk Catrice, koop je er veel van? Of vind je het maar troep?

Knuffel,
Kaylani ♥

