Zoals duidelijk is, zijn wij helemaal gek van nagellakjes! En ik wordt dan ook heel blij van de Special Edition lakjes van de Gosh!

Ik was al een aantal keer langs de lakjes van Gosh gelopen en telkens dacht ik, nee niet kopen je hebt al genoeg nagellak. Maar toen er 50% korting bij stond, was ik niet meer te houden en kocht toch 2 lakjes!
1 daarvan gaan we vandaag zien!

Gosh Special Edition Lavender Love


Ik vond het lakje leuk uitzien! Dit is een kleurtje wat ik normaal niet zou kopen. Maar tegenwoordig maken ze vaker pastel kleurtjes en dus wilde ook ik een pastel lakje proberen! De verpakking is zoals je van een Gosh lakje verwacht. Alleen de dop is speciaal. Daarop staat een vrouwelijk gezicht. Wel erg cute en poppig!

Ik vind het kleurtje meer blauw als paars uitzien. Maar lavendel is ook een mix tussen blauw en paars. De nagellak lakt makkelijk en heeft een standaard kwastje. Op onderstaande foto heb ik 1 laagje op:

Ik vind dat de lak al met 1 laagje goed dekt. In principe zou je aan 1 laagje al genoeg hebben. Maar ikzelf doe altijd 2 laagjes op. Dat dekt net iets beter en vind ik mooier uitzien. Op onderstaande foto heb ik dan ook 2 laagjes op:

En verrassing: ik vind de kleur op mijn nagels ook erg leuk! Ik had vantevoren niet een erg hoge verwachting omdat ik normaal geen pastel lakjes draag. Ik denk altijd dat dat niet mooi is of mij niet staat. Wrong!

De lak kostte €6,99, maar omdat ze in de winkel plaats maakten voor de nieuwe collectie Special Edition nagellakken ging er 50% vanaf! Dus, ren naar de dichtsbijzijnde drogisterij en graaf in de uitverkoopbakken als jij dit lakje ook graag wil hebben! 😉

Heb jij al een lakje van de Gosh Special Edition nagellakken? Of ben je van plan er eentje te kopen misschien?

Dikke knuffel
Roxanne♥

