Zoals jullie merken, houden wij van nagellakjes. Maar….wij hebben niet altijd even veel geduld om het te laten drogen. Dus, vandaag een review van een handig hulpmiddel!


Ken je dat? Je lakt je nagels in een leuk kleurtje en bedenkt je, als de kleur er nog vers op zit, dat je nog een aantal dingen moet doen. In plaats van te wachten totdat je nagellak droog is, begin je alvast voorzichtig. Maar als je klaar bent en je nagellak bekijkt, zie je dat de nagellak toch beschadigt is. Kun je weer opnieuw beginnen!

MAAR! Toen zag ik de Express Dry Drops van Essence en dacht, die wil ik wel eens proberen! In eerste instantie kon ik ze nergens vinden, totdat ik naar Duitsland ging. En daar stonden ze! Bij de Kruidvat hier in het dorp, hebben we maar 1 display. Echter de Express Dry Drops staan in het 2e display!

Het flesje is van glas, met een zwarte dop met een pipetje. Op de achterkant zit een witte sticker waar de gebruiksaanwijzing op staat:

‘Droogt je nagellak binnen 60 seconden. Breng 1 á 2 druppels Express Dry Drops aan op je pas gelakte nagels.’

Dat gaan we testen!
Ik lakte mijn nagels en druppelde de Express Dry Drops op mijn nagels. Afhankelijk van de grootte van je nagel gebruik je 1 of meer druppels. De druppels zijn een klein beetje vettig, vandaar dat ik een handdoek onder mijn handen legde.

Het pipetje

En en en en….
Wow, mijn nagels zijn echt supersnel superdroog! Ik kan er aan voelen, zonder een vingerafdruk te maken! Natuurlijk, als je heel hard gaat duwen zul je wel een vingerafdruk maken, maar mijn nagels zijn zo goed als compleet droog!
En de vettigheid van de druppels, was je er onder de kraan gewoon weer af.

En dan kun je eindelijk alle dingen gaan doen die je in vielen toen je je nagels aan het lakken was!

Momenteel, in het nieuwe assortiment, hebben de flesjes trouwens een witte dop en een wit pipetje!

Ga jij de Express Dry Drops ook gebruiken? Of zeg je, ik heb geen last van langzaam drogende nagellak?

Dikke knuffel
Roxanne ♥

