Jullie zien het vast en zeker wel eens langs komen, op school of in de winkel: een crackling topcoat! Je moet het wel mooi vinden, en ja: ik vind het mooi!

Essence crackling nail art is gewoon te koop bij elke kruidvat! Ze hebben meerdere kleuren zoals blauw en zilver. Kijk echter uit dat je de top coat hebt, en niet per ongeluk de base coat neemt, deze heeft namelijk geen crackling effect!

Zoals jullie zien is het gewoon een simpel Essence potje. Een nadeel ervan: op de achterkant staan de letters in het zwart, niet te lezen dus!

Mooi, of niet? Ik heb het crackle lakje over mijn Gosh Silver heengedaan. Doordat het Gosh nagellakje zo goed blijft zitten, blijft de crackle natuurlijk ook langer zitten!

Op mijn wijsvinger zitten dunne strepen/cracks. Dit komt omdat ik hier weinig nagellak gebruikt heb. Hoe meer nagellak je gebruikt, hoe dikker de strepen zijn! Het lakken ervan is niet echt moeilijk, maar makkelijk is anders.. Gewoon een kwestie van oefenen 😉

Wat vinden jullie van de crackling top coat? Hot or not?

Knuffel,
Kaylani ♥

