De zomer is zo ongeveer voorbij MAAR, ik ga nog op vakantie aankomende maandag!
Op vakantie? Ja op vakantie!!!! Willen jullie weten waarheen en wat daar aan vooraf gaat? Lees dan verder!

In de zomervakantie gaan vaak mensen met kinderen, of mensen die zich moeten vasthouden aan bepaalde weken op vakantie. Ik werk dan door en wacht tot het gros op vakantie is geweest en dan ga ik nog lekker! Heb ik wat om tijdens de vakantietijd naar uit te kijken! Ook is het dan vaak goedkoper en minder druk op vakantiebestemmingen. Niet dat je naar een ver land gaat, en nog alleen maar Nederlanders tegen komt….

MAAR, na de vakantie begin ik ook met een nieuwe baan! Dus je kunt begrijpen hoe excited ik nu ben 😀
Eerst een weekje Oostenrijk (Maurach) met 2 lieve vrienden, dan nog een weekje thuis en dan aan de slag in een nieuwe baan!
Maar daar komt ook wat bij kijken…. Dus ga ik lijstjes maken! Ik ben nogal chaotisch en vind daar mijn eigen weg in. Maar ik zou graag wel met alle spullen op vakantie gaan en alles goed geregeld hebben. Dus even orde in de chaos aanbrengen 😉

Na het lezen van dit artikel van Miss Lipgloss, kocht ik een to do blokje bij de Hema. Superhandig en supercute! Afgelopen maandag begon ik erop te kalken….

Wat moet ik nog allemaal regelen voordat ik een weekje weg ga? Ik heb een konijn, Snuffie, laat ik haar ergens logeren of houd ik haar hier en vraag ik of de thuisblijvers haar verzorgen?

Snuffie ♥

En dan de volgende lijst…. Wat neem ik allemaal mee? Pfoe, dat vind ik altijd wel lastig. Vol goede moed begin je te schrijven, en na een tijdje ben je klaar. Denk je dan! Want dan valt je nog iets in wat mee moet, of vraagt iemand of je er wel aan gedacht hebt om bijvoorbeeld een warm vest mee te nemen? En je wil natuurlijk niet op vakantie belanden en iets belangrijks vergeten zijn! Zoals bijvoorbeeld een paar schoenen voor ‘gewoo’n’ gebruik. Zit je daar, in het restaurant, met een leuke outfit en bergschoenen eronder…. Nee dank je!

Nou, hopelijk vergeet ik niks in mijn tas te stoppen! Ik kan niet wachten om op vakantie te gaan! En zal na mijn vakantie dan ook een artikeltje schrijven over hoe het was en foto’s 😀 Volgende week zal er gewoon een blogje van mij online komen, thnx to het vooraf inplannen op Blogger!

Wat neem jij altijd standaard mee op vakantie? Of heb je nog tips van dingen die ik mee moet nemen? Laat het me weten!

Dikke knuffel
Roxanne ♥

