Vandaag iets groots! En als ik groot bedoel, bedoel ik ook echt groot !
Wauw oke, dat kwam fouter over dan ik bedoelde.. Ik heb het natuurlijk over de Vinyl Max lipgloss van Rimmel!

Een aardige tijd geleden kon je bij de blog van Nina (http://www.nfrerichs.nl/) de Vinyl Max lipgloss winnen! Eerlijk gezegd had ik nog nooit zo’n humongo lipgloss gezien, dus deed ik mee! Je kon kiezen uit 3 kleuren en ik koos voor de donkerste: #301 Addictive. Ik won! Het was alleen nog een verassing welk kleurtje naar jou toe zou komen, ivm het feit dat veel meiden dezelfde kleur wilden enzovoorts! Enkele dagen later kwam ik thuis en vond ik dan toch 301 Addictive in mijn brievenbus!
Na een tijdje heel erg gefascineerd naar de aplicator gekeken te hebben, en hem te hebben vergeleken met normale lipgloss aplicatoren, besloot ik hem op te doen.

I swear to God: In een keer zat hij overal! Overal waar hij moest zitten dan! En ja hoor: Wat een prachtig kleurtje! Roze met blauw/paarse glitters erin, me likes a lot ♥

What do you guys think? Like much? 😀
Ik vind hem ontzettend mooi, en gelukkig plakt hij niet zo erg! Stel je voor, sta je in de kroeg, blijft zomaar je wijnglas aan je lippen plakken! Ja, liever niet dus..

De verpakking.. Tsja.. Hij is nogal groot, dus als je hem in je broekzak bewaart tijdens het uitgaan kan dit nogal raar ogen.. Voor de rest vind ik het Rimmel kroontje op de dop enorm schattig! Maar dat zal wel aan mij liggen 😉

Voor €9,99 kun je deze humongo beauty kopen in de kruidvat!

Love,
Kaylani ♥

