Het is september, en dat betekent dat er hier en daar een Oktoberfest gehouden wordt. Ook ben ik momenteel nog op vakantie in Maurach, Oostenrijk. Daar houden ze ook wel van een Oktoberfestje!
In dat thema, vandaag dus een review!


Zoals jullie ondertussen wel door zullen hebben, ga ik best vaak in Duitsland shoppen. In Duitsland dus, liep ik tegen een rek van Manhattan aan waarin allemaal spulletjes in de Limited Edition ‘Oktoberfest’ stonden. De collectie bestaat uit lipsticks in verschillende kleuren, baked rouge in verschillende kleuren, blotting paper en een mini mascara.
Ik koos voor een lipstick, in de kleur 64N. Als ik me niet vergis, betaalde ik €3,95 voor de lipstick.

De verpakking is zwart, met in het wit de tekst ‘Oktoberfest’ en ‘Manhattan’. Verder staan er leuke witte hartjes op de verpakking. De verpakking vind ik leuk uitzien, ik vind het alleen jammer dat de lippenstift geen naam heeft, maar een nummer.

De lipstick ziet er heftig roze uit als je deze uitdraait. Ik ben benieuwd of deze ook daadwerklijk ook zo roze zal zijn in het gebruik.

 

In de schaduw

 

In de zon

Nou, toch nog een lekker flashy roze kleurtje! Ik denk dat deze lipstick mooi tot z’n recht komt met een niet al te drukke en kleurige ooglook. Een te kleurige ooglook kan nog wel eens to much zijn.
Ik ben blij met mijn aankoop! Als jullie dit artikel lezen, zit ik nog in Oostenrijk met in mijn toilettas dus, ja ja, deze lipstick! 😀

Vinden jullie het leuk om reviews van producten uit Duitsland te lezen? Zou je dit kleurtje zelf ook kopen?

Dikke knuffel
Roxanne ♥

