Toen Rox en ik een tijdje geleden bij de Action waren, konden we het natuurlijk niet weerstaan om even door de make-up te spitten. En met succes! Wat Rox vond zullen jullie lezen in een latere post, maar eerst laat ik jullie zien wat ik vond! Willen jullie het weten? Lees dan even verder…

Ik vond een lip & eye pencil, deze had ik nog niet eerder zien liggen en ik had hem nog niet zo veel online gezien. Het maakte me nieuwschierig dus hij ging mee naar huis! Thuis heb ik hem dan ook meteen getest, na er foto’s van gemaakt te hebben natuurlijk 😉

Simpele verpakking, met de naam in de rechter bovenhoek.
Wat belooft de pencil ons allemaal?
Hij is uitdraai-baar dus extra veel pencil ;D
Infeite gewoon een simpele pencil verpakking, met een plastic dop.
De pencil is best creamy. Dit is perfect als lipgloss maar als oogschaduw? Ik weet het niet, doe mij dan toch maar poeder! Hij brengt erg makkelijk aan, maar is er ook best makkelijk weer vanaf te halen..
In daglicht.
Met flitser.
Hij is licht roze met subtiele roze glitters erin. Als je hem op je lippen doet valt hij niet zo ontzettend erg op, maar dit kan handig zijn tijdens bijvoorbeeld een solicitatie 🙂 En voor de ladies die graag aan hun make-up ruiken: Hij ruikt wel ontzettend lekker!
De lip & eye pencil is te verkrijgen bij de Action voor €0,69 (als ik het goed heb) en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. Fijne budgettip dus!
Zouden jullie deze lip & eye pencil ook werkelijk gebruiken voor lip & eye? Laat het horen!
Liefs,
Kaylani ♥
