De nieuwste Limited Edition van Catrice sprak mij persoonlijk niet zo aan, maar toch ging ik even een kijkje nemen in de winkel. En kocht 2 oogschaduws die mij toch wel erg leuk leken! Namelijk C02 Yes, you tan en C04 Be Indiglow!


Ik vind de namen die Catrice bedenkt voor haar producten altijd erg grappig! Ze zijn niet zomaar standaard, maar verwijzen stiekem wel ergens naar!

De doosjes van de oogschaduw zijn representatief voor Catrice. Vierkante, doorzichtige doosjes met op de achterkant een zwarte sticker met naam en bijbehorende informatie.

Benieuwd of de pigmentatie enz ook Catrice-like zijn!

In de schaduw
In het zonlicht
Op beide foto’s heb ik 2 veegjes oogschaduw zonder eyeshadow base geswatcht. De Yes, you tan oogschaduw was een ietsje korrelig, zoals je op de 1e foto kunt zien. Beide oogschaduws bevatten een mooie glitter. Wat ik jammer vind is dat de pigmentatie niet super is.
Als je er een eyeshadow base onder gebruikt of de oogschaduw nat gebruikt, dan zal de pigmentatie wel beter zijn.
De eyeshadows zijn verkrijgbaar voor €2,79 per stuk.
Spreekt de Bohemia LE van Catrice jou wel aan? Of heb je ook een kijkje genomen en toen wat gekocht? Zo ja, wat heb je gekocht dan?
Wij zijn benieuwd!
Knuffels,
Roxanne ♥
