Een tijdje geleden kon je via de website van Freya 2 pakketten winnen met een Coastal Scents lipgloss en een Misa nagellakje. Ik kon het weer eens niet laten om mee te doen, en daarbij was ik ook nog eens een van de 2 winnaars! Ik heb meteen alles opgestuurd en erg nieuwsgierig op mijn pakketje gewacht. Toen het aankwam heb ik het ook meteen open gemaakt! Wil je, net zoals ik, weten wat er in zat? Lees dan lekker verder!

Het was erg spannend, want ik had geen idee welke kleuren ofzo ik zou krijgen. Maar ik kreeg kleuren die me wel erg goed bevielen!

Sorry voor de ietwat onduidelijke foto!
De Coastal Scents lipgloss die ik kreeg had de naam ‘Coral Funk’. Hij heeft een perzikachtige kleur met goud/gele glitters erin, mooi hoor! Helaas draag ik niet zo vaak lipgloss, hoogstens op een feestje of als ik uitga. Ookal ga ik haast nooit uit, haha!
Het is gelukkig een lipgloss die niet al te erg plakt, zou namelijk een flinke bummer zijn hoor! Hij smeert ook lekker easy, maar blijft helaas niet zo heel erg lang zitten.
En nou de Misa nagellak! Hij is ontzettend roze, met roze glitters! Lekker girly, daar hou ik soms toch wel van hoor 🙂
Nummer 225, Summer Love. Die kreeg ik! Nou snap ik de naam opzich wel, roze, romantisch, liefde.. Alleen die zomer kan ik niet helemaal plaatsen.. Gok dat de glitters daarmee te maken hebben?
Dat is toch roze, of niet dan? n_~
Ik gok dat ik dit lakje op ga doen naar Pinkpop 2012. Normaal draag ik gewoon een ‘normaal’ roze lakje, maar deze springt er toch net iets meer uit!
Voor de rest lakt de nagellak goed! Hij dekt in 2 laagjes, en houd ook wel lang. Ik heb hem inmiddels al voor de 3e dag op, en nog geen chips. En dat zonder een topcoat, wie had dat gedacht 😉
Hoop dat jullie het niet erg vinden om meer foto’s dan text te zien, haha! Wat vinden jullie van de kleurtjes?
Love,
Kaylani ♥
