Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie, niet te opvallende oogschaduw. Liefst een parelmoer kleurtje. Al snuffelend tussen de make-up bij de DA, kwam ik deze beauty tegen!


De kleur sprak me meteen aan! I ♥ paars en paarsachtige kleuren! 😉
Het doosje is vrij simpel maar toch stylish, een zwarte achterkant en een doorzichtig dekseltje. Helaas heeft de oogschaduw geen naam.

Wel zit er in het doosje een applicatortje. Bij het openen van het doosje zie ik dat deze er niet los in ligt, maar vastgeklikt zit in het doosje! Handig, want zo zwerft het applicatortje niet los door de oogschaduw. Het openmaken van het doosje gaat echter minder handig. Het doosje gaat stroef open. Ik heb zelf erg zachte, breekbare nagels, waardoor ik deze er niet goed tussen durf te zetten tijdens het open maken.

De applicator zit vastgeklikt in de deksel

De oogschaduw heeft een apart kleurtje. Het beste te omschrijven als parelmoer met een paars/roze glansje. Nogal lastig vast te leggen op foto, maar onderstaande foto geeft wel een idee er van.

Eens kijken hoe dat er in een swatch uit ziet! Ook dit was lastig te fotograferen, omdat je, als je uit een andere hoek kijkt, je net weer een ander glansje ziet.

Zoals je ziet is de oogschaduw zacht van kleur. En dat was precies waar ik naar op zoek was! Een mooie oogschaduw die je wel ziet op je ogen, maar die er niet uitspringt door zijn felle of donkere kleur. Ik vind het mooi dat de oogschaduw een roze/paarse glans heeft, afhankelijk van de hoek waaruit je kijkt. Mooi voor als je iets op je ogen wil, maar niet te flashy. Maar je kunt deze oogschaduw ook gebruiken om een effect aan je donkere of felgekleurde oogschaduw toe te voegen. Net waar je zin in hebt!

De oogschaduw is te koop bij DA voor €3,99

Wat vindt jij van deze oogschaduw? Gebruik je liever felle of donkere kleuren? Of gebruik je ook graag zo nu en dan een subtiele oogschaduw?

Knuffels,
Roxanne ♥

