Een tijdje geleden schreef Kaylani dit artikel over een shopronde door de Action. Vandaag laat ik jullie zien wat ik kocht!


Ik kocht de Baked Eyeshadow Pink and Gold. De verpakking heb ik niet op de foto gezet. Ik was namelijk ietwat enthousiast en had het paletje al uit de verpakking gehaald, oeps! Gelukkig missen jullie niks! De verpakking zag er erg goedkoop uit. Toch kocht ik deze eyeshadow, voor € 1,29 wilde ik de eyeshadow wel testen. Daar kun je je toch geen bult aan vallen!

Zoals jullie kunnen zien zitten er 4 kleuren in dit palette. Een witte, een bronzen, een roze en een roest kleur. Ik ben benieuwd naar de swatches!

In de schaduw
In de sunshine

Ik testte de eyeshadow zonder oogschaduwbasis en droog. Als je de kleuren met oogschaduwbasis gebruikt of nat maakt, zullen ze nog meer pigment afgeven!

Ik vind de kleuren mooi! Ik zal ze zelf met oogschaduwbasis gebruiken. Ook lijkt het me erg mooi om ze nat te gebruiken. Hoewel ze voor overdag ook mooi zijn als je ze droog aanbrengt.

Wat vinden jullie van dit paletje? Zouden jullie het zelf ook gebruiken? Of heb je liever een van de andere varianten van de MAX Baked Eyeshadow?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

