Vorige week vrijdag zou ik naar een concert gaan, dus ik dacht: Waarom geen bijpassende NOTD maken? Na een aantal clipjes te hebben gekeken kwam ik op het idee om een witte basecoat te nemen en een zwarte crackle topcoat! Maar het probleem was, ik had geen witte nagellak!

Even speedstyle naar de kruidvat rennen, aangezien ze toch 35% korting op de make-up hadden. Daar zag ik natuurlijk Catrice Snow Motion liggen. Meteen meegenomen dus 😉

Zoals bekend is: Het normale Catrice flesje. Nou vraag je je vast en zeker af waarom erop staat dat je er 2 lagen op moet doen? Want dat moet in feite altijd! Nou, hij dekt niet echt geweldig en je ziet de strepen echt ontzettend erg..

Hij lakt dus niet echt prettig, terwijl ik normaal nooit iets te klagen heb over Catrice! Maar ik vind hem perfect om te gebruiken als basecoat voor onder een crackle topcoat ofzo 🙂 Helaas heb ik daar geen foto’s van.. Waarom? Omdat toen ik thuis kwam, erachter kwam dat het concert gecanceld was.. Leuk is anders, maar er komt een crackle artikel voor in de ruil, I promise 😉

Wat vinden jullie van de lakjes van Catrice?

Knuffel,
Kaylani ♥

