Ik was al een tijdje op zoek naar een gezichtsscrub die mijn huid niet droog en trekkerig laat aanvoelen toen ik over de L’oréal Paris Perfect Clean Exfoliating Foaming Gentle Scrub hoorde. Het heeft een tijdje geduurd, maar uiteindelijk kocht ik de scrub! Ik vond het eerst maar een funky scrub namelijk. Vreemde vorm, en dan ook nog die rare CleanPod erbij…. Zou dat wel werken?


Ik stond in Duitsland in de winkel (hoezo ik koop mijn beautyproducten meestal in Duitsland?!?!?!?!) en zag de Perfect Clean lijn op een rijtje staan. Omdat ik er een positieve review over gelezen had bij Curvacious, besloot ik om er toch eens eentje te proberen. Maar welke?
Er bestaan 4 soorten Perfect Clean. 1 voor de droge en gevoelige huid, 1 voor de normale en gemengde huid, 1 voor de onzuivere huid, en een scrub voor alle huidtypes. Omdat ik op zoek was naar een scrub, nam ik dus de scrub voor alle huidtypes mee. In de hoop dat deze goed is voor mijn droge huidje.

Thuis moest ik toch eerst even die CleanPod bekijken en er aan voelen. De CleanPod kun je aan de achterkant uit de verpakking duwen. De flexibele, rubberachtige CleanPod heeft allemaal kleine borstelhaartjes. De CleanPod reinigt je huid dieper en beter door de borstelhaartjes. Ook wordt je huid zo zachtjes gemasseerd.
De CleanPod kun je telkens terug stoppen in de verpakking. Maar je kunt de CleanPod ook met behulp van de zuignap aan de achterkant vastplakken in je badkamer.

Ook de schildpad vindt het maar een vreemd, fascinerend product….

 

Van heeeel dichtbij

Volgens de verpakking heb je alleen water, de CleanPod en de Perfect Clean nodig. Je moet de CleanPod tussen je vingers klemmen, zoals op onderstaande foto.

Beetje water, beetje Perfect Clean….

….en de CleanPod zachtjes en al ronddraaiend over je gezicht bewegen. De scrub gaat dan schuimen en reinigt en scrubt zo je gezicht.
Zoals je op de foto ziet, is de scrub zelf doorzichtig, en zitten er dus kleine (niet te grove) scrubdeeltjes in. Je hebt maar een beetje product nodig omdat het lekker gaat schuimen!

Ik gebruik de Perfect Clean scrub zelf onder de douche. Ik open de verpakking en er komt me meteen een heerlijk fruitig geurtje tegemoet! Een, niet te overwhelming maar wel heerlijk, perzikgeurtje! PLUSPUNT!!!! Ik houd van producten die lekker fris en/of fruitig ruiken. Maar, werkt het ook nog?
Ik breng de scrub aan op de CleanPod en beweeg deze al ronddraaiend over mijn huid. Ik moet zeggen, ik voelde me eerst een beetje maf. Sta je dan, met een flexibel rubberachtig ding met scrub rondjes te draaien op je gezicht. Maar dan voel ik de zachte schuim, en wordt ik omringd door de perzikgeur! Ik spiek in de spiegel en zie een beschuimd gezicht! De CleanPod reinigt elke millimeter van je gezicht. Doordat hij zo flexibel is kun je ook bijvoorbeeld goed langs je neus scrubben!

Ik spoel de scrub af en voel voorzichtig aan mijn huidje. Mijn gezicht voelt heerlijk zacht aan! En dan de grote test, als ik me afdroog, is dat dan nog steeds zo? Ik heb namelijk vaak onder de douche het gevoel dat een product werkt voor mij, zachte huid enz. Maar dan droog ik mijn gezicht af, en binnen no time is het weer droog en trekkerig.
Ik droog mijn gezicht af en…tatata taaaaaaaaaaaaaaaam! Mijn gezicht blijft heerlijk zacht!

Zoals je zult begrijpen is deze Perfect Clean scrub een blijvertje!
In Nederland te koop rond de €5,99 In Duitsland te koop voor €3,95

Hebben jullie al een Perfect Clean product gebruikt? Of zouden jullie er misschien een willen testen na deze review gelezen te hebben?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

Ps: No animals were harmed during the making of this review

