Een aantal weken geleden zijn Rox en ik een dagje naar Aken geweest. In de hoop daar veel tegen te komen, kwamen we met onverwachts weinig spullen terug.. Nog erger: ik kwam terug met als enige aankoop het mascara shield 😦

We kwamen al lekker vroeg aan in Aken, maar moesten dus nog even wachten voordat de winkels open gingen. We besloten bij de bakker even iets te halen om lekker op te eten. Daarna gingen we een beetje rondlopen en kijken welke winkels allemaal al open waren.

Al snel kwamen we in de ‘Galeria Kaufhof’. Dit is een ontzettend groot warenhuis, een beetje zoals de Bijenkorf! We zijn meteen de make-up ingedoken, en kwamen merken tegen waar we nog nooit van gehoord hadden! We kwamen uit bij een stelling van Misslyn. Nog nooit van gehoord! We zagen allebei een mascara shield liggen, en het leek ons wel handig. Hoe vaak komt het voor dat je net je oogschaduw heel mooi hebt opgedaan en als je mascara opdoet knoei je, en is je oogschaduw verpest? Nou, mij overkomt het helaas best vaak.. Dus ik heb hem dan ook meteen meegenomen!

Eenmaal thuis aangekomen duurde het nog een tijdje voordat ik het mascara shield in gebruik nam. Ik wist namelijk niet precies hoe en wat! Gelukkig, op de achterkant staat een plaatje!

Nou, testen die handel! Da’s lastiger dan gedacht.. Misschien komt het doordat ik niet al te handig ben. Met je ene hand moet je dus het shield vast houden en met de andere hand moet je je mascara opdoen. Als ik met links het shield vasthoud, hangt mijn arm in de weg en zie ik niet helemaal wat ik aan het doe ben. Als ik dan met rechts het shield vasthoud, moet ik met links mijn mascara opdoen.. Nou daar helpt een mascara shield ook niet meer voor..

Oh, op de achterkant staat ook nog wat informatie, natuurlijk!

Sorry dat de tekst in het engels is. Het was of engels, of duits, of frans.. Engels leek me het meest leesbaar 🙂

Wat overigens wel erg handig is aan het mascara shield: er zit ook een borsteltje aan.

Het is gewoon een plastic borsteltje, en ik gok dat de tandjes best snel breken. Daarom is het handig dat je het shield in mekaar kunt klappen! Zo blijven de tandjes toch beschermd als je hem meeneemt op vakantie ofzo 🙂

Nou eh, voor degene die handiger zijn dan mij.. Voor €4,95 kun je hem dus kopen bij Galeria Kaufhof. Maar ik geef jullie een tip! Op Ebay kun je ze ook kopen, maar dan voor minder geld 😉

Love,
Kaylani ♥

