Vorige week ging ik met mijn moeder shoppen in Maastricht. Ik kocht daar wat lekkere verwenspulletjes bij de Lush. Ook bestelde ik tijdens de wedtrijd Duitsland – Nederland wat bij Enchantra. En rende ik gisteren tussen 2 afspraken door in Heerlen de Kruidvat en de Hema even binnen. Benieuwd wat ik gescoord heb?

Uiteraard shopte ik niet op bovenstaande manier 😉 En ik ga sowieso meestal gewoon naar de winkel!

Vorige week woensdag ging ik met mijn moeder naar Maastricht. We hadden beiden een afspraak in Maastricht, maar besloten eerst even een paar winkeltjes in te gaan en samen te lunchen. We liepen als eerste langs een klein winkeltje met beeldjes, planten, friemeltjes enz. Ik zag daar een schattige kerstman, maar kocht hem niet. Op de terugweg stond de cutie me weer aan te staren, en dus kocht ik hem! Voor in mijn toekomstige huisje, en anders mag hij op mijn slaapkamer staan voor de kerstsfeer 😉

Mister kerstman! Beetje kitsch, maar o zo schattig! €8,95

In Maastricht dook ik ook de Lush in! We snuffelden aan een heleboel spullen in de winkel. Ik had een badbruisbal gezien die me wel aansprak, dus daar was ik erg benieuwd naar. Uiteindelijk verliet ik de winkel met 3 door mijzelf gekochte artikelen en 1 gratis artikel! Ik kreeg van de caissiere een badbruisbal mee die kapot was!

Ingepakt! Boven Rocketeer, v.l.n.r badbruisbal Ballistic, klein potje Shower Jelly Sweety Pie en Bubble Bar The Comforter
Badbruisbal Cinders €3,75 Shower Jelly Sweety Pie €5,25 Bubble Bar The Comforter €6,95

Dinsdagavond had Enchantra een mooie actie! Tijdens de wedstrijd Duitsland – Nederland kon je 3 artikelen bestellen met 50% korting. Waaronder een surprise pakketje van 3 kleuren Enchantra nagellak! Dit pakketje bestelde ik, excl verzendkosten, uiteindelijk voor €10,42 Het pakketje had ik 2 dagen later al in huis! Gesproken over snelle levering 😀

Konad hologram nailart stickers, die ik er gratis bij kreeg 🙂 En v.l.n.r. Camisole, Mediterranean Charm en Sexy Silhouette. De laatste 2 lijken op de foto erg rood, maar ze zijn beide roze!

Dan sprintte ik gisteren tussen 2 afspraken door nog even de Kruidvat naar binnen! Ik las op Twitter dat de Catrice LE Welcome To Las Vegas collectie gespot was in Heerlen en omstreken! De Shimmer Powder was in geen velden of wegen meer te bekennen helaas. Wel kocht ik de eyeliner, een zwarte met gouden glitter. En 1 van de 3 lipglossjes (er waren nog maar 2 verkrijgbaar). Sorry voor de lelijke sticker op de lipgloss, Kruidvat beveiliging. En als ik die eraf haal, krijg je zo’n lelijke, plakkerige verpakking.

Lipgloss 02 Welcome to Glitz and Glamour €3,99 en eyeliner 01 Drama Queen €3,79

En daarna ging ik de Hema nog even binnen, want ik zat al een tijdje met smart te wachten op de Limited Edition kerst make-upjes. En waar ik speciaal naar op zoek was is:

De zilveren en gouden Shimmering Face and Body Powder

Glitterssssssssssssssssss! 😉

Vinden jullie het leuk om ook af en toe een shoplog te lezen?
Laat vooral ook in de comments weten waar je graag een review over wil zien!

Veel liefs en een knuffel,
Roxanne ♥

