In Duitsland had Essence een Limited Edition, genaamd Remix Your Style. Deze Limited Edition bestond alleen maar uit nagellakjes. 6 nagellakjes, en 4 topcoats. Ik vond de nagellakjes niet zo heel spannend, maar 3 van de topcoats leken me wel wat! And so I bought ‘m.

De lakjes die ik koos zijn: Remix Your Style Rock, met een smoky finish. Remix Your Style Love, met een rosé shimmer. En Remix Your Style Pop, met een holo finish.
Alledrie de lakjes kosten de €1,75, daarvoor moet ik ze toch gewoon even proberen? Maar wat houdt dat nu in, zo’n smoky finish bijvoorbeeld? Ik ken wel smoky eyes, maar smoky nails?
We gaan het testen!

Als basis gebruikte ik 4 verschillende lakjes, zodat het effect hopelijk zo goed mogelijk zichtbaar wordt!
De basis is, v.l.n.r: P2 Base + Care Coat(zie ook het artikel van ons!), Essence Colour and Go 08 Ultimate Pink, Catrice LE Papagena C04 Birds of Paradise en Gosh Nero.

We beginnen met de Love met rosé shimmer. In het flesje is een wirwar van glitters te zien die allemaal een paars/roze kleurtje hebben. Het lakje op zich is doorzichtig. Het kwastje is standaard, niet extra breed. Het lakje lakt makkelijk en droogt egaal op. Je voelt de glitters niet zitten! Wel zijn de glitters lastig vast te leggen op camera.

Sorry voor de uitschietertjes! 😉 Ik verwachtte niet veel speciaals van dit lakje. Maar als ik kijk naar mijn pink, met zwarte ondergrond, vind ik het effect erg leuk! Stoer, maar toch een beetje girlygirl. Me like mucho! 😀

Op naar de volgende, de Pop met holo finish! Ook dit lakje bestaat uit een wirwar van glitters, en ik zie al een holo effect! Het lakje lijkt in het flesje bruin te zijn, maar blijkt op de nagels gewoon doorzichtig te zijn. Ook deze heeft een standaard kwastje en lakt makkelijk. Minpuntje: de topcoat lakt niet egaal, je voelt de glitters zitten op je nagels. Ook deze glitters zijn lastig vast te leggen op camera.

Ik was erg nieuwsgierig naar het effect van dit lakje. Je ziet dat het meer glitters bevat als het Love lakje. Je ziet dat er holo glitters in zitten. Toch ben ik er een beetje teleurgesteld over. Ik had meer verwacht! Misschien dat als de zon erop schijnt, het nog mooier is! Niet dat het nu niet mooi is, maar niet wat ik gehoopt had.

Dan, last but not least, het Smoky lakje. Op mijn pink gebruikte ik in plaats van Nero, Esprit 207 Frozen Pink. Zwart op zwart zie je natuurlijk niet 😉 Benieuwd hoe smoky nails eruit zien!

Ik had geen verwachtingen wat betreft dit lakje want ik wist gewoon niet wat ik moest verwachten! Ö Ook dit kwastje is standaard en lakt makkelijk. Het effect….tja, ik vind het wel een bijzonder effect. Het legt eigenlijk een soort donker gordijn over je nagellak. En dat is niet bij elke lak mooi. Ik vind het bijvoorbeeld niet mooi op de Esprit lak op mijn pink.

Conclusie: niet alle 3 de lakjes voldeden aan mijn verwachting, maar allemaal hebben ze een speciaal effect! Ik denk dat ik het Love lakje over een zwarte nagellak nog het verrassendst en leukst vond! Deze ga ik vaker dragen 🙂

Wat vinden jullie van deze lakjes? En voldoen de smoky nails aan jullie idee/verwachting er van?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

