I loooooooooooove glitters! Dus toen ik zag dat Catrice een Limited Edition Welcome To Las Vegas ging uitbrengen, stond ik al te trappelen om naar de winkel te rennen! Ik kocht in totaal 3 producten, waarvan de Shimmering Powder er een is! Deze wilde ik erg graag hebben!

Ik zag het flesje staan in de display, en was verkocht! Een schattig, klein, zwart flesje met gouden details. Gouden letters, een gouden spuitstuk en een zwart pufje. Het lijkt net een parfumflesje van vroeger! Cuteness all over!!!! 😀

Toen ik de foto van de upcoming LE zag, dacht ik dat dit flesje groter was. Maar, het formaat maakt het natuurlijk extra schattig!

De Shimmering Powder kostte €4,99
De Shimmering Powder ruikt lekker! Geen fris of zoet geurtje, maar een poederig geurtje! Ik vind het geurtje er net dat beetje extra glamour en ouderwetse aan geven! Sfeervol of zo 🙂 Jep, dat klinkt raar, maar zo druk ik het denk ik toch wel het beste uit 😉

En hoe ziet dat nu uit?
Nou, zo!!!!

In daglicht
Met de lamp aan

Zoals jullie zien zijn de glitters goudkleurig. Ze vallen niet super op en het wordt ook niet TE glitterig. Dit is van 1x spuiten. Je kunt natuurlijk ook vaker spuiten 😉 Ik vind het erg mooi om te accentueren als je op stap gaat of bijvoorbeeld met de feestdagen om het net een extra feestelijke touch te geven!

Heb jij iets gekocht van de LE Welcome To Las Vegas? En wat vind je van deze Shimmering Powder?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

