Er komt weer een nieuwe LE aan van Essence! En dan heb ik het niet over Crystaliced 😉 Nee, ik heb het over Legends Of The Sky! Hij komt weliswaar niet uit in Nederland als ik het goed heb. Maar hij komt wel naar Duitsland, dus wij gaan shoppen! De LE is gebaseerd op de jaren 40 en er zitten veelal natuurlijke kleuren in. Een lekkere Retro LE dus!


Laten we beginnen met het eyeshadow pallete!

8 Kleurtjes in een mooie vintage metalen doosje. Alleen verkrijgbaar in 01 From Zero To Hero. Adviesprijs €3,79

Liner and Shadow stick.

Superhandig! Een eyeliner en oogschaduw stick in een! Verkrijgbaar in de kleuren v.l.n.r 01 Biplane’s flight  02 like leo’s pilot jacket & 03 I am a viator. Adviesprijs €2,79
Lipstick

2 Mooie lipsticks in de kleuren 01 I am a viator & 02 Flying higher. Adviesprijs €1,99

Powder Blush

Een mooie blush verkrijgbaar in de kleur 01 No better way to sky. Adviesprijs €2,49

Nagellak

6 Prachtige kleuren nagellak! 01 I wear my flying goggles at night  02 Like leo’s pilot jacket  03 I am a viator  04 No better way to sky  05 Take my red away & 06 Flying higher. Adviesprijs €1,79

And last but not least: Accesoire!

Een vrouw kan niet zonder accesoires! Alleen verkrijgbaar in 01 Stretch me if you can. Adviesprijs €2,99

What ya guys think? Mij lijkt het een leuke LE! Hij komt pas in Januari 2012 uit, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken haha. Vooral de lipsticks en de nagellakjes lijken me mooi. Ik ben benieuwd!

Wat vinden jullie van deze LE?

Knuffel♥

Kaylani
