December is natuurlijk een dure maand voor veel mensen. Maar ja, we willen toch wat leuke en lekkere spulletjes voor kerst en om de winter door te komen. Deze budget tips helpen je beurs om net iets gevulder te blijven 😉

♥ Ik koop zelf veel beauty- en verzorgingsproducten in Duitsland. Daar zijn haarverf en veel andere verzorgingsproducten stukken goedkoper! Helaas woont niet iedereen even dicht bij Duitsland.

♥ Hema verkoopt op het moment 180 (!) denier fleece leggings in grijs en zwart voor €4,95 per stuk. Geen geld en ze zitten echt heerlijk en ze zijn ook super warm! 😀 (Helaas niet op de foto 😦 en ze staan ook niet op de website. Maar vorige week nog gezien in de winkel dus…. RENNEN!!!! ;))

♥ Pantoffel sokken van de Action. Deze week in de reclame voor €1,39 Diverse printjes, gevoerd en lekker warm! Helaas wel one size (fits most). Ikzelf heb maatje 39, dus ze passen mij. Maar ik ben bang dat ze niet iedereen gaan passen 😦

Fleece plaids van de Action. Ook deze week in de aanbieding, maar dan voor €3,49 Ikzelf heb de paarse met witte bolletjes :D♥ Lekker warm en ook erg cute 😀

Brei je eigen sjaal! Of vraag je moeder/oma/buurvrouw om een sjaal te breien 😉 Kies een leuk bolletje breigaren (krijg je voor weinig geld bij Wibra, Zeeman, Hema etc), koop breinaalden (bijv bij de Zeeman voor €0,99 per stuk, verkrijgbaar in verschillende diktes) en nestel je op de bank met een fijne kerst cd of een filmpje. Mijn moeder was zo lief om voor mij een sjaal te breien!♥ Ik wilde graag een col-sjaal, en dus kocht mijn moeder onderstaande rondbreinaalden (€0,79 per stuk, verkrijgbaar in verschillende diktes) bij de Zeeman! Ideaal want, geen naad in mijn sjaal! En ze breidde zelfs 2 sjaals! 1 zwart met glitter erin, en 1 met 2 soorten wol (zwart met glitter en roze met een glitter) De bolletjes wol kostten €1,99 per stuk. Op de foto staat €1,49 maar dat was laatst toen ze in de reclame waren 😉

Volgens sommigen misschien niet helemaal budget, maar wel erg lekker! 1 van de nieuwe Pickwick theesoorten, Pickwick Delicious Spices Smooth Chai Tea!
Een kruidige thee die een vleugje weg heeft van rooibos thee! Bevat kruiden zoals kaneel, gember, kruidnagel en kardemom! De smaak is erg ‘warm’ en als ik hem drink als ik het koud krijg, wordt ik er ook warmer van! Hij kost rond de €1,59

♥ En als we dan toch een kopje warme thee/koffie/koffiespecialiteit drinken, dan doen we dat uit een dubbelwandig glas! Je verbrand je handen er niet aan, maar je kunt ze er wel aan warmen! Je bakkie warme drank blijft lekker lang warm. En de glazen zijn er in alle soorten, maten, met oor en zonder oor enz. Zelf hebben we de dubbelwandige glazen van de Xenos.

Met tekstje er op
Zonder tekst erop

♥ Willen we er ook nog wat lekkers bij? Even langs de Aldi voor deze heerlijke speculaasbrokken of kerstkoeken! Jummie! Fingerlicking good 😉 Ook de kerststol van de Aldi is zeer aan te raden!

€3,49
€1,39
€0,79

Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze tips! En ik hoop dat jullie het leuk vinden om een artikel als dit te lezen 😀 Hebben jullie zelf nog budgettips? Of gaan jullie mijn budgettips kopen?

Dikke knuffel en veel liefs,
Roxanne ♥

