Vandaag 2 winterse douchegelletjes! Ik liep tegen deze wintersedouchegelletjes aan en wilde ze, ondanks mijn overload aan douchespullen, toch uitproberen! Vandaag het oordeel!

In de Réal, een Duitse supermarkt stond een display met allemaal eigen merk douchegelletjes in wintergeuren voor €0,99 per stuk. Nieuwsgierig als ik was keek ik in het display en zocht 2 geuren uit.

Kakao
Birne Helene

Het uiterlijk:
Het uiterlijk is simpel, een witte fles met een sticker waarop de geur staat. Ook zie je op de sticker naar welke ingrediënten de douchegel moet ruiken. De dop is van plastic, en in dezelfde kleur als de sticker.
Ik vind de verpakking er goedkoop uitzien. Niet fancy, niet opvallend. Gewoon, simpel.

De prijs:
€0,99 per stuk. Do I need to say more? Voor €0,99 per stuk kun je gerust een douchegel proberen! Ook al heb je, net zoals ik, een overload aan douchegel….

De geur:
De Birne Helene geur ruikt naar peer. Fruitig! De chocolade geur haal ik er niet 1,2,3 uit. Een ok geur, niet bijzonder lekker.
De Kakao geur ruikt naar, duh, chocolade! Ook deze geur vind ik niet bijzonder lekker. Een beetje chemisch aan doen zelfs.

De substantie:
Zoals op de foto te zien is, is de douchegel erg vloeibaar! Tijdens het maken van de foto glijdt de douchegel al bijna van mijn hand af! Niet erg fijn in de douche, voor je het weet glijd je douchegel zo *hoppa* het doucheputje in! En dat voordat het je lichaam geraakt heeft….

Het oordeel:
Tja, geur is een kwestie van persoonlijke smaak. Maar dat, in combinatie met de vloeibaarheid (te veel) maakt dat ik geen fan ben van deze douchegel! De prijs is super, heerlijk budget! Maar dan hoop ik toch altijd dat het dan ook een goede budgetknaller is! Dit is een budgetmisser.
Sorry douchegel, maar vuilnisbak it is voor jou! Tenzij ik er nog iemand blij mee kan maken….

Wat zijn jouw eisen aan een douchegel? Zou jij douchegel met een food-geur kopen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

