Een tijdje geleden had Enchantra een leuke actie waarbij een surprise pack China Glaze met 50% korting verkocht werd! Het was echter maar een tijdelijke actie, dus ik maakte er meteen gebruik van en bestelde een surprise pack. Ik kreeg 3 mooie China Glaze lakjes toegestuurd, maar het was nog een verrassing welke. Vandaag laat ik er 1 zien 🙂

Ik ben eerlijk als ik zeg dat het niet mijn eerste China Glaze lakje is.. Een lange tijd geleden heb ik op een jaarmarkt (ja, echt al zo lang geleden;) ) een China Glaze lakje gekocht, maar *schaam schaam* ik heb hem nog niet op de site gezet. No worries, hij komt er ook nog op te staan 😉

Nou even to the point! Het lakje wat ik jullie als eerste laat zien heet Temptation Carnation. Het is een roze parelmoer lakje met hier en daar een beetje perzik kleur erin. Opzich is het geen kleurtje waar ik écht voor zou kiezen als ik in de winkel sta. Bij nader inzien een domme gedachte. Een parelmoer lakje is erg subtiel, dus in sommige situaties ook best handig! Gezien ik geen parelmoer lakjes meer heb kwam het dus eigenlijk wel goed uit dat deze in de goodiebag zat 🙂

Het laatste lakje wat ik gebruikt heb lakte ontzettend slecht, dus toen ik met China Glaze begon te lakken ging er een wereld voor me open! Gossie wat lakt dat fijn zeg, een echte aanrader! Er zit een dun kwastje op, wat erg handig is voor ietwat preciezer werk! De substantie is niet dik, niet dun, maar echt gewoon purrrfect 🙂 Oke, ik weet dat ik zelf geen kei ben in nagels lakken, maar met China Glaze lukt het me beter dan met andere merken. Possible dat het gewoon aan dit lakje ligt, maar daar moet ik dan nog achter komen haha!

Met flits
Zonder flits

 Voor de rest.. De kleur is net zo mooi op mijn nagels als dat hij is in het potje. Hij is, zoals ik al zei, lekker subtiel. Ik had maar een hand gelakt, en na 3 dagen was het nog niemand opgevallen haha! Nou oke, het is geen dekkend lakje, tenzij je er een laag of 5 van opdoet.. Maar het is natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling dat hij dekt 😉

Buiten al die positiviteit heb ik nog één dingetje haha. Het houd nooit op 😉 Maar wees eerlijk: 14 ml voor ongeveer €7,-  en dan ook nog eens zulke kwaliteit? Nee, dat kunnen we niet laten staan dames!

Oh even een tipje! Voor de kerst zijn er op Enchantra nu weer leuke acties! Als je ook een surprise pack van China Glaze wilt bestellen voor een leuke prijs, klik dan even hier 😉

Knuffels,
Kaylani ♥

