Toen ik laatst bij de Action was dacht ik, hey even naar de maskertjes! Ik stond een beetje te kijken, wist niet welk masker ik wilde dusja.. Toen kwam er ineens een vrouw naast me staan en begon te praten over hoe tevreden ze was met de Action maskertjes. Ze raadde me aan om het Exfoliating masker mee te nemen. Ze zei dat ze altijd last had van puistjes en pukkeltjes, maar dit masker hielp haar om al die dingen minder te maken! Nou, mijn huid is niet altijd even smooth dus ik nam het masker mee en bedankte de vrouw!

Toen ik thuis kwam legde ik het masker bij de rest van de spullen die ik nog moet testen. Daar heeft het masker echter ook gelegen tot 2 dagen voor de kerst! Ik was wel erg benieuwd naar het resultaat, maar toch wilde ik wachten voor een speciale datum. Toevallig wilde mijn huidje de hele week al niet meewerken en zag k er niet al te mooi uit.. Ik zou zeggen dat mijn huid wel toe was aan een maskertje πŸ˜‰

Nou, zoals jullie kunnen zien is het geschikt voor de normale tot vette huid, en de t-zone. Nou, smeren die handel !

Nou, het masker opbrengen werkt vrijwel hetzelfde zoals alle andere maskers. Eerst je huid schoonmaken met water en daarna het masker opbrengen en 10 minuten laten zitten. Als ik echter het masker op wil doen valt me op dat hij wel erg dun is.. Maar jeetje, wat ruikt dΓ‘t lekker zeg! Een hele subtiele geur. Vroeger hadden wij een of andere walnootcreme thuis staan, en ja daar ruikt deze naar! Logisch, gezien er walnoot inzit haha!

En nou het masker zelf! Ik kan hier makkelijk 3 gezichten mee vol smeren! Helaas mag je hem maar een keer per 14 dagen gebruiken, en ik ben niet zo goed in dingen dichtmaken dus ik zoek een slachtoffer! Gelukkig, vriendlief vind het niet erg om een maskertje te krijgen. En zelfs als ik onze gezichten heb ingesmeerd heb ik nog een hele hoop over!

Tijdens het intrekken voel ik dat mijn gezicht een beetje stijfjes word, en als ik lach of frons voel ik ook een klein beetje een trekkend gevoel. Nou ben ik gewend dat ik zo’n gevoel krijg met maskertjes, maar bij dit masker valt het nog reuze mee!

Als het masker (ietsje) langer dan 10 min op onze gezichten heeft gezeten word het tijd om het af te wassen en het resultaat te bekijken, of te voelen πŸ˜‰

Wauw! Wie heeft er een zacht gezichtje?! Juist, wij ja haha! Je kunt dus zeggen dat je er inderdaad een heel zacht huidje van krijgt πŸ˜‰ Ik heb geen rode huid of iets anders nadat ik het maskertje afwas.

Het masker, of de maskers gezien het er 2 zijn πŸ˜‰ kost maaar €0,79 ! Voor zo’n resultaat kun je hem dus eigenlijk niet laten liggen. Gezien er zoveel in 1 maskertje zit, smeer je moeder, tante, buurvrouw of zusje er ook lekker mee in!

Knuffel,
Kaylani β™₯

