Eerder schreef ik al een artikel over de Shimmering Powder uit de Limited Edition Welcome To Las Vegas van Catrice. Ik kocht toen ook de duo lipgloss nummer 02, Welcome To Glitz And Glamour waar ik wel erg nieuwsgierig naar was!


Op de foto zien jullie een ugly ass sticker, de beveiligingssticker van Kruidvat. Ik snap dat producten beveiligd moeten worden, maar dit ziet er toch niet uit?! Als je de sticker er af haalt (als dat al lukt), plakt het hele product! Dus ja, dan kun je de sticker beter er op laten zitten.

Maar goed, de duo lipgloss! Toen ik de Limited Edition zag, trok deze mijn aandacht. Ik zag al in de LE van Essence een duo nagellak, dus de duo’s are coming up 😉
Deze LE had 3 lipglossjes die alledrie uit een rode kleur bestaan en een glitterglossje (brons, goud of zilver). Ik koos nummer 02 Welcome To Glitz and Glammer omdat de bronzen glitter gloss me erg mooi lijkt over de rode!

Let op: Deze lipgloss is beperkt verkrijgbaar. Dus ik zou zeggen, als je deze graag wil helpen moet je snel zijn! De nieuwe LE lag vanmiddag bij ons in het Kruidvat filiaal. Als je gelukt hebt, is de gloss er nog of ligt deze in de afprijsbak! Lucky ladies met een Kruidvat Extra Voordeelkaart, vandaag is er een aanbieding van Catrice 1+1 gratis die je kunt activeren. Deze is geldig t/m 6 januari 2012!

De prijs: Deze duo lipgloss kost €3,99 per stuk. Niet duur! Je krijgt er 2 kleurtjes voor.

Het uiterlijk: Afgezien van de sticker vind ik het wel een grappige verpakking. In het midden een zwart plastic stuk waar beide applicators aan vast zitten. De rode kant is simpel. In zwarte letters staat er Catrice Cosmetics op en een korte uitleg van wat er in beide kanten van de lipgloss zit. Aan de bronzen kant staat een afbeelding van een Las Vegas danseres.

De applicator: De rode kant heeft een standaard sponsapplicator. De bronzen kant heeft een schattig mini kwastje.

Geur: Beide glossjes ruiken zoet, vanille-achtig. Een beetje een poeder geur. Ik vind het wel lekker! Sowieso behoor ik tot de groep rare mensen die aan make-up ruiken! Als het niet lekker ruikt, ben ik ook minder snel geneigd het product te kopen.

Red lips: Ik houd wel van een opvallend kleurtje op mijn lippen now and then. Afhankelijk natuurlijk van wat je gaat doen en hoe de rest van je make-up is.
De rode gloss smeert nogal vreemd en lastig. De gloss is vloeibaar totdat je deze op je lippen smeert. De gloss droogt dan snel op en ziet droog en mat uit. Even oefenen dus met netjes opbrengen!

Add some glitter!: De bronzen gloss daarentegen brengt een stuk makkelijker aan! Even oppassen dat je niet te veel bronzen gloss aanbrengt. Er zit namelijk wat veel gloss op het kwastje. Het effect is erg mooi! Het matte effect is er vanaf, maar kijk eens wat een mooi glansje je op je lippen tovert met deze gloss!

Deze is een beetje wazig maar je ziet de glitter er wel goed op:

Het oordeel: Wauw, I love it! Wat een mooie, feestelijke look! 😀 Ik zal de rode variant niet alleen gebruiken. Ik vind het jammer dat deze zo droog en mat uit ziet, niet mijn smaak! De combi van beide kleurtjes vind ik erg mooi en zal ik zeker dragen 🙂 Bijvoorbeeld morgenavond, oudjaarsavond 😉

Wat vinden jullie van de LE Welcome To Las Vegas? Kochten jullie iets? En wat vinden jullie van deze gloss?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

