Afgelopen week had ik een avondje zin om in bad te duiken en even te ontsnappen aan alles en iedereen. Dat deed ik met de Lush Bubble Bar The Comforter die ik een tijdje geleden kocht bij Lush Maastricht.

Sorry voor de soms crappy kwaliteit van de foto’s. Blame the weather! En natuurlijk zijn een deel van de foto’s in de badkamer gemaakt while using πŸ˜‰

Als je de Bubble Bar van dichtbij bekijkt ziet hij er nogal knuffelbaar uit! Hij is weliswaar hard, maar bekijk de structuur eens!

De verpakking:Zoals bij veel Lush producten, zit er een gele papieren zakje om de Bubble Bar. Daarop zit een sticker met de productnaam enΒ een uitleg van het product.

De prijs:
Voor €6,95 krijg je 200 gram Bubble Bar. Met deze Bubble Bar kun je echter vaker als 1x in bad. Je kunt de Bubble Bar in stukken breken πŸ™‚

De geur:
Meteen als ik er aan ruik denk ik: cassis! En ik denk dat dat ook de beste geuromschrijving is! Cassis, zwarte bessen, bosbessen. Lekker zoet fruitig! πŸ™‚ Love it!

Hoe gebruik ik de Bubble Bar?:
Je breekt dus een stuk van de Bubble Bar af en, als je niet zo veel schuim wil, houd je het stuk in het water. Wil je LOTS AND LOTS OF schuim, dan houd je het stuk onder de kraan.

En de bubbels?:
Als je de Bubble Bar met water in aanraking laat komen, krijg je girly girl roze water! Cuteness!!!! πŸ™‚ En….ook bubbels!!!!

ROZE!!!!!! β™₯
Daar komen de bubbels πŸ˜€

Conclusie:
Ik stap in een roze cassis bad en dag wereld! Heerlijk! Even de oogjes dicht en genieten πŸ™‚
Ik voel lekker zacht aan als ik uit bad stap! Normaal grijp ik meteen naar bodylotion/bodybutter als ik uit bad stap, maar dat is nu niet nodig πŸ™‚ Mijn huid voelt niet droog aan!Β 
Jammer is dat de geur niet echt op mijn huid blijft hangen. Zo gauw als ik uit bad stap en het water laat weglopen, is alle geur in de badkamer en op mijn huid weg.

Zou ik de Bubble Bar nog eens kopen:
Laat me eerst deze maar eens opmaken haha! Tegen die tijd heeft Lush misschien wel een nieuwe Bubble Bar die we willen testen! En anders koop ik deze lekker nog eens πŸ˜‰

Houd jij van fruitgeurtjes in bad? Zou je de Bubble Bar kopen?

Veel liefs en een dikke knuffel,
Roxanne β™₯

