Ik zag het op andere blogjes al voorbij komen, en vind het altijd wel leuk om een kijkje in hun leven te nemen.
Dus hier, een kijkje in mijn leven door foto’s van mn iPhone πŸ™‚

Pics of last year:

Kaylani en ik in de bioscoop. Pirates of the Caribbean 4 3D. Meligheid πŸ˜‰

Onze kat Mietsie zoekt altijd een zacht plekje op om te liggen. De wasmand bijvoorbeeld πŸ˜›

Mijn nichtje en ik @ Kromme Toeter Heerlen

Chef’ Special concert. Nee, dit is geen echte tattoo, maar een nepperd πŸ˜‰ Je kon deze laten ‘zetten’ voor het concert. Ik vind het wel een toffe plek om een tattoo te hebben, deze plek blijft dus in mijn gedachten πŸ˜‰

…. En kijk eens hoe lekker vooraan wij stonden bij het Chef’ Special concert!!!! πŸ˜€

Mijn lieve konijn Snuffie β™₯ Wat is ze toch een cutiepie πŸ˜‰

Pics of this month:

Nieuwsgierig Aagje πŸ˜‰

Wandelen met collega’s en hun honden op de Brunssummerheide. Ik nam onze hond Basko mee! Hij vond het heerlijk om even zijn energie er uit te rennen, en trust me, meneer heeft energie voor 10! Hier zat hij even lief πŸ™‚ β™₯

Ik keek om 08 uur ’s ochtends uit mijn raam en spotte deze mooie horizon πŸ™‚

Hoezo mevrouw poseert? πŸ˜‰ Snuffie dus weer β™₯

Pap verrasste mam door een nieuwe auto voor haar te kopen inclusief speciaal gespoten tankdop

Met een vriendinnetje shoppen in Bataviastad. We lunchten bij La Place en zagen buiten dit schip πŸ™‚ Helaas zonder Johnny Depp πŸ˜‰
Helaas niet zo’n heel erg mooi weer. Wel een heel stuk over een weg langs het water gereden. Pretty πŸ™‚ β™₯
Tim, de nieuwe kat (Heilige Birmaan) van vriendin πŸ™‚

Onze kat Gizmo eigent zich mijn schoot toe. Kitty β™₯’s flanellen pyjama’s πŸ˜‰

Deze foto’s zijn allemaal door mij genomen, op de tankdop van mijn moeders auto na. Als jullie het leuk vinden om dit soort blogposts te lezen, zal ik nog vaker foto’s met mijn iPhone maken. De laatste tijd doe ik dit sowieso vaker, en ik vind het ook erg leuk om ze met jullie te delen πŸ™‚

Vonden jullie het leuk om via foto’s wat meer over mij te weten te komen/een kijkje in mijn leven te nemen?
Willen jullie dit soort blogposts graag vaker zien? Let us know!

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

