Iedereen heeft het nu over de Big Lashes LE van de Essence, maar ik ga een stapje verder! De Crazy Good Times LE! Ik ben er niet zeker van of hij naar Nederland komt, maar hij komt in elk geval zeker weten naar Duitsland. De LE is echt in een party stijl, me likey likey! Meer lezen? Klik dan even verder!


Ik begin met de nep wimpers, en dat zijn er best veel! 6 om precies te zijn 😉

01 Glitterastic
02 Paradelade
03 Princessoirize
04 Candyction
05 Colourbration
06 Confetteria
Er zitten wel een aantal mooie tussen, am I right? Helaas zijn nepwimpers niet bepaald draagbaar voor mij, gezien ik een bril heb 😦
Op naar de nagellakjes, we like them even more!
01 Paradelade
02 Princessorize
03 Colourbration
04 Confettaria
05 Candyction
06 Glitterastic
Wauw, vooral Princessorize spreekt me erg aan! Lekker flashy haha 🙂
En voor iedereen die niet van nagellak houdt, hebben we ook nog nagel stickers 😉
01 Glitterastic
02 Candyction
Nagel stickers zijn niet geheel mijn ding, ookal vindt ik Candyction wel erg leuk uit zien! En nou iets nieuws: Face & Body tattoo stempels!
01 Paradelade
02 Princessorize
Die stempels sla ik liever over, beetje kinderachtig?
En last but not least: Een face & body glitter stick!

Yes, we kunnen weer glitteren!

Over het algemeen vind ik het een vrolijke collectie! Ik kijk vooral uit naar de nagellakjes. De LE ligt vanaf Februari in de winkels. Maar zoals ik al zei: waarschijnlijk alleen in duitsland! Zijn er bepaalde dingen die jullie willen zien op de blog?

Knuffel,
Kaylani ♥

