I spy with my little eye….. Experience Lush bij Lush Maastricht!!!!! Say whut????

Lush Maastricht kondigde op hun Facebook aan dat ze een Experience Lush evenement organiseren! Snel klikte ik door om te lezen wat dit nu eigenlijk inhoud.

Kom naar onze ‘Experience Lush’ kennismakingsavond en neem de tijd om onze producten uit te proberen. Ons team staat voor je klaar om je vrijblijvend advies op maat te geven. Tevens leer je op deze avond de tools om jezelf een lekkere gezichtsbehandeling te geven. De workshop begint om 19.00 en duurt tot 21.00.

Interesse gewekt? Meld je dan nu aan in onze winkel of via 043-3263108.
Vermeld je contactgegevens en hoeveel mensen je meebrengt.

Lekker en fijn toch? Spulletjes proberen met VIP aandacht van de medewerkers! Advies om jezelf een gezichtsbehandeling te geven…. Sounds good!
Dus ik gaf me op! Bij het evenement, aangemaakt op Facebook, staan helaas alleen nog maar 2 (!) deelnemers! En dat zijn dus mijn zusje en ik xD

Ga je ook, of wil je ook gaan? Bel dan om je op te geven en kom er gezellig bij! We like πŸ™‚
En zet het natuurlijk even in een comment πŸ˜‰

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

ps: als de lieve medewerkers van Lush Maastricht (slijm slijm haha ;)) het goed vinden, zullen we ook wat foto’s en een verslagje maken voor Smiling Beauties. U like?

