Yes! Afgelopen donderdag kreeg ik eindelijk mijn aller eerste Glossybox binnen! Ik zag op internet staan dat er een speciale valentijnseditie zou komen, en dat wilde ik niet mislopen. In het begin was ik bang dat het zonde zou zijn van mijn €12,50 maar ik neem alles terug na het ontvangen van de box! Ik koos ervoor om niet op andere blogs te kijken, want ik wilde zelf verrast worden. En ik mag zeggen dat dat gelukt is 😉

Ik was natuurlijk ontzettend benieuwd, dus maakte hem meteen open! En dan zie je dus dat de box al kei schattig is!

Knal roze! Ja ik hou van roze haha. En dat lieve hartje waarmee hij verzegeld is: schattig! Oke, ze waren niet aan het liegen toen ze zeiden dat er een valentijns editie aankwam haha!

Als eerste kom je dan dus dit mooie roze kaartje tegen. Ook hierop blijkt weer dat het om een valentijnseditie gaat.

We open it, and this is what we find! Maar eh, wat is dit nou allemaal?

Thank god! Op de achterkant van die mooie roze brief die ik eerder liet zien, staat een lijstje van alles wat erin zit! En natuurlijk ook waar het goed voor is. Zullen we dan eens beginnen met #1 ?

Een peelende crème van Maria Galland. Moet ik me schamen als ik zeg dat ik het merk niet ken? Volgens Glossybox zorgt de crème voor een diepe reiniging voor iedere huid. Het fullsize product kost €22,95 per 50 ml.

Dan vind ik een mooie lipgloss van Babor. Er zit een LED lampje en een spiegeltje op. Ik kreeg kleurtje 2. Jammer dat het geen naam heeft! Dit is het full size product, en wordt verkocht voor €16,50.

Als 3e product heb ik een hairspray van Redken. De Forcefull 23 spray om precies te zijn. Een anti-frizz werking en hij creëert een glanzende finish. Helaas gebruik ik vrijwel nooit meer haarspray, dus deze gaat naar vriendlief 🙂 Een full size hiervan kost €20,50 per 400ml.

Het volgende is een shower gel van L’occitane. Hij ruikt lekker naar kersenbloesem! Het is een speciale 2-in-1 formule die de huid reinigt en verzacht zonder haar uit te drogen. Hmm, ik kan niet wachten om hem te testen! Deze shower gel kost €14,50 per 250 ml.

Daarna komen we nog een Carotin Feuchtigkeits crème tegen van Dr. R.A. Eckstein. Wederom heb ik nog nooit van dit merk gehoord. Op de kaart staat dat deze crème het vochtvetgehalte van de huid verzorgt. Hij wordt aanbevolen voor de normale tot droge huid. Lucky me! Dit is een full size product en is verkrijgbaar voor €22,40.

Last but not least! Er zit nog een extra cadeautje bij namelijk een spiegeltje. Wel handig, en het Glossybox logo staat erop 🙂

Nog even alle spulletjes bij mekaar! Ik kan trots zeggen dat ik mijn €12,50 hier goed aan besteed heb. Hoewel ik het een grote zonde vind dat buiten de doos zelf, er geen enkel greintje valentijn te bespeuren valt! Erg jammer, maar ik ben toch heel erg blij met mijn eerste Glossybox!

Knuffel,
Kaylani♥

