Voor de verandering weer eens op jacht in Duitsland πŸ˜‰ Ik spotte een loose eyeshadow van de LE Ethnic Touch van P2 en besloot, ondanks dat ik twijfelde over dit product, om deze toch mee te nemen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Het display was vrij leeg toen ik deze loose eyeshadow powder kocht, maar het bleek dat de LE ook bijna afgelopen was. Deze is nu afgelopen, maar DM kennende gooien ze de ‘leftovers’ dan lekker in de sale! Het proberen waard dus alsnog πŸ˜‰
De Limited Edition bestond uit herfstachtige kleuren. Oranje, rood, bruin/brons kwamen veelal voor.

Kleurenassortiment:
Er waren 3 kleuren Magic Jewel Loose Eyeshadow namelijk: Golden Amber, Rose Quartz en Emerald Green. Ik vond Golden Amber het mooiste en koos deze er dus uit.

Prijs:
Ik betaalde €2,45 voor deze loose eyeshadow. Budgetproof dus, en een prima probeerprijs! Als de producten nu afgeprijsd in een bakje liggen, zal het prijsje natuurlijk nog leuker zijn!

Verpakking:
De loose eyeshadow zit in een doorzichtige huls van plastic. Het P2 logo staat in het herkenbare P2 lettertype er op, evenals de omschrijving van het product. In sierlijke letters staat de naam van de Limited Edition er op en sierlijke tekeningen die zorgen voor een ‘ethnisch’ gevoel. Dit alles in goud πŸ™‚ Sfeervol, zou ik het willen noemen πŸ™‚
Op de achterkant van de dop plakt een sticker met de naam en het nummer van het product.

Applicator:
De applicator is een driehoekvormig sponzen puntje. Dit zit vast aan een langwerpig plastic staafje wat eindigt in een hulpstukje dat je makkelijk kunt vasthouden met 2 vingers.

Waarom staat er ‘Magic Jewel’ in de naam:
Ik denk dat ik dat het beste kan laten zien in de swatches! Dus…..let’s swatch!

Tip:
Haal de applicator niet te enthousiast uit de verpakking, met een beetje pech zit je daarna onder de oogschaduw! Ook met aanbrengen, vooral NIET vergeten om even het overtollige poeder af te tikken anders krijg je fall-out!

De swatches:

Kijk eens wat een mooi glansje! Magic Jewel dus πŸ˜‰

 

Golden Amber β™₯
Niet zo’n duidelijke foto, maar wel pretty glansje te zien πŸ™‚
Conclusie: Wat een mooie loose eyeshadow! Mooie kleur, lovely glans! Een juweeltje πŸ™‚ Ik ben blij dat ik deze loose eyeshadow gekocht heb πŸ™‚
Plus: super prijs, sfeervolle verpakking, mooie kleur, lovely glans
Min: voorzichtig zijn met de applicator uit de verpakking halen, als je niet goed aftikt krijg je fall-out.
Heb jij producten van P2 in huis? Houd je van loose eyeshadow powders? Wat vind je van dit product? Laat het ons weten! πŸ™‚
Dikke knuffel,

Roxanne

