Onze 2e tag! 2e? Jep, we hadden er al eerder eentje gekregen van Shirley , maar we hebben hem nog niet ingevuld. Toen we de 2e tag kregen van Kyra besloten Roxanne en ik om er allebei een te doen. Ik kreeg de tag van Kyra, de 11 vragen tag!


 

 

 

 

 

 

 

 


Om te beginnen zijn er dus een aantal regels waaraan je je moet houden.
1.You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 questions for the people you tag to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.” You legitimately have to tag 11 people.



Nou, hier komen dan de vragen van Kyra inclusief mijn antwoord daarop 🙂


1. Wat is jou favoriete make-up merk?
Hmm, hier moet ik even over nadenken.. Ik denk dat ik voor Gosh ga! Het is niet zo duur, verkrijgbaar bij de kruidvat en de producten zijn gewoon geweldig!

2. Heb je ooit make-up gestolen, niet alleen uit een winkel maar bv bij vriendinnen?
Ik heb eens een nagellakje gestolen, maar voelde me daarna zo schuldig dat ik hem maar heb terug gelegd!

3. Waar ben jij ontzettend bang voor?
Geloof het of niet, maar ik schreeuw de hele buurt bij elkaar als ik een motje zie! Zeker, het zijn mooie beestjes, zolang ze stil zitten. Maar zodra er eentje op mijn kamer zit en begint te vliegen hou ik het voor gezien!



4. Je favoriete boek in het engels of nederlands?
Torak & Wolf. Ja, de hele reeks nog wel! Wolven zijn mijn favo beestjes en deze hele boeken reeks is gewoon ontzettend mooi om te lezen.

5. Wat is je favoriete maaltijd om even snel in huis te halen of zelf te koken?
Noodles! Haha, dat was duidelijk 🙂

6. Wat kan je absoluut niet missen in jou beautystash?
Oei, dit is een moeilijke. Ik denk toch dat ik ga voor mascara! Het liefst de Hypnose Doll Eyes mascara van Lancome!

7. Hoe zie jij jou perfecte vakantie?
Ik denk dat ik dan ga voor een rustige vakantie met mijn vriend. Een huisje of hotel aan het strand, en ’s avonds een mooie strandwandeling met zonsondergang. Natuurlijk overdag lekker zwemmen en shoppen haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 



8. Cupcakes of taart? Of toch wat anders? :P
Zeker weten cupcakes! Je kunt zoveel verschillende soorten maken, het is een echte bezigheid als je niets te doen hebt 🙂

9. Wat vind je de beste manier om te fotograveren?
Eerlijk is eerlijk, ik hou me niet echt bezig met fotograferen, dus heb eigenlijk geen idee hoe ik hierop moet antwoorden!

10. Liever knus op de bank een filmpje of lekker in bed tv kijken?
Doe mij maar een combinatie van beide! Lekker knus in bed een filmpje kijken haha!

11. Wat is naast bloggen jou favoriete hobby?
Dat word denk ik toch wel tekenen haha! Hoewel ik me daar de laatste tijd niet meer al te veel mee bezig houd ivm school.

Dat waren dan mijn antwoorden! Nu komen 11 vragen die ik verzonnen heb 🙂

1. Heb je wel eens iets bij Lush gekocht? Zoja, wat is je favoriete product?
2. Noem 3 dingen die standaart in jou tas zitten.
3. Wat is je favoriete film ever?
4. Wat hoop je over 5 jaar bereikt te hebben?
5. Als je over straat loopt, waar gruwel je dan van qua make-up bij meiden die je ziet langs lopen?
6. Welk fruit eet je het liefst?
7. Welke blogposts lees/zie je het liefst?
8. Waar word jij nou écht gelukkig van?
9. Wat heb je liever, zomer of winter?
10. Wat is het eerste wat je ’s morgens doet als je wakker wordt?
11. Heb je een ritueel voordat je naar bed gaat?

Degenen die ik tag zijn:
Kimly ( http://nailsandlifestyle.blogspot.com/ )
Petra ( http://www.sprinklesonacupcake.com/ )
Jill ( http://redhotjillypeppers.com/ )
Katy ( http://mylifeasme-katy.blogspot.com/ )

Laat het me weten als je de tag ingevuld hebt! Je bent overigens niet verplicht om hem in te vullen haha 🙂

Knuffel,
Kaylani ♥

