SALE!!!! *gets excited* Ja, I ♥ sale. There, I said it! En kom op, wie niet? Een aantal winkels heeft geen sale meer, een aantal winkels gooit er nog eens extra korting tegenaan! Hoppa, alsof het niks is!
Ik kocht daarom bij de H & M deze supercute mini lakjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze mini lakjes kostten € 5,95 Geen idee voor welke prijs het nu te krijgen is, in de sale. Als je de lakjes nog wil hebben, zul je in ieder geval moeten rennen!!!!
De set bevat 5 nagellakjes van 5 ml per stuk. Er zitten een rode (Red), paarse (Purple), blauw/groene (Turquoise) en oranje (Orange) nagellak in. Tevens zit er een gouden (Gold) topcoat in.

Het setje zat in een kwartonnen wit doosje met een mini gouden glitter (niet te zien op de foto). Daaroverheen een plastic schuifstuk en een stoffen strikje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De lakjes zitten in een glazen mini flesje met een zwarte plastic dop. Het kwastje is mini, maar standaard.

Omdat de dop wat groter is, is het geen probleem dat het flesje en het kwastje ietwat miniatuur zijn. De dop is goed vast te houden tijdens het lakken, dus geen rare taferelen waarbij de nagellak overal zit behalve op je nagels….

Kijk ze schattig zijn in het gras! En eigenwijs, ze wilden niet met de tekst naar voren blijven liggen….

Swatchtime!
Ik lakte elk lakje (na de P2 basecoat) 1x en tot mijn verbazing was dat genoeg! De enige lak die een 2e lakje nodig had, was Purple! Gold gebruikte ik niet als topcoat, maar ook gewoon als nagellak. Dat kan namelijk ook prima.

Omdat ik jullie niet wil vervelen met een stapel swatch foto’s, gaf ik elke nagel 1 kleurtje. Kleurenfestijn!

In daglicht!
In de schaduw

De lakjes hebben een lekker vrolijk kleurtje! De Turuoise lijkt zelfs een beetje op Gosh Ocean! De oranje zou ik zelf niet dragen, hooguit met carnaval. Ik houd niet zo van oranje kleurtjes op mijn nagels.

De kwaliteit van de lakjes is niet supergoed, maar de lakjes drogen snel en de prijs is prima! Ze zijn makkelijk en leuk om voor een dagje/avondje op te doen. Ook passen ze prima in je tas voor als je bijvoorbeeld op vakantie/een weekendje weg gaat en daar je nagels wil lakken.

Dikke knuffel en een fijn weekend!
Roxanne ♥

