Zoals jullie waarschijnlijk wel weten en ook al in dit artikel van Kaylani konden lezen, gaan er een aantal producten uit het assortiment van Catrice. Deze maken plaats voor de nieuwe lente/zomer collectie.
Al snuffelend tussen de producten die uit het assortiment gaan, vond ik deze Absolute Eye Colour oogschaduw en zag ik dat een van mijn favo lipsticks uit het assortiment gaat! Dus kocht ik de oogschaduw en kocht ik meteen een back-up van deze pretty lipstick!

Verpakking: De producten zitten in een typisch Catrice verpakking. De lipstick zit in een zilveren huls met de letters Catrice er op in een ander kleurtje zilver. Op de onderkant zit een sticker met naam en nummer van de lipstick.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De oogschaduw zit in een doorzichtig doosje met daarop in zwarte letters Catrice geschreven. Ook hier zit aan de onderkant een sticker met naam en nummer van de oogschaduw.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De prijs:
De Ultimate Shine lipstick kost normaal €3,99 maar is nu verkrijgbaar voor €2,00 De Absolute Eye Colour oogschaduw kost normaal €3,79 en is nu dus verkrijgbaar voor €1,90

Zo lang de voorraad strekt dus, want deze producten gaan uit het assortiment en vliegen werkelijk de winkels uit!

Het product: De Absolute Eye Colour oogschaduw bestaat uit 2 kleurtjes. Een grote donker roze met glitters en een iets kleinere lichtroze met micro glitters. Zoals op de achterkant gezegd wordt, zijn de oogschaduws beide zacht. Niet te zacht, maar een tikkeltje creamy. Dat maakt het opbrengen wat makkelijker.
Ook de Ultimate Shine Lipstick is zachter dan de meeste lipsticks die ik bezit. Dat was in het begin even wennen, je smeert dan namelijk al snel te veel product op je lippen. Echter, eenmaal er aan gewend vind ik het superfijn! Je krijgt niet het gevoel dat je ‘houten lippen’ hebt! 
Wat erg handig is aan de lipstick, is de vorm. Deze is gebogen en er zit een punt aan. Dat maakt het makkelijk om precies aan te brengen op je lippen.

De lipstick lijkt op de foto rood-achtig. Maar het is toch echt een flashy roze kleurtje!

De geur: De geur? Ja, ik behoor tot het groepje mensen wat ruikt aan make-upjes. En ja, ik wordt wel vaker raar aangekeken daar om, but I don’t care 😉 De oogschaduw vind ik niet zo lekker ruiken. Ruikt naar oogschaduw, beetje een standaard geurtje. De lipstick ruikt daarentegen wel jummie, licht zoet, licht fris, maar toch een make-up geurtje!

De swatches: The moment you’ve been waiting for! De swatches 🙂 De swatches zijn gemaakt zonder base. Met base zal de kleur nog intenser zijn en natuurlijk blijft het product dan ook nog beter zitten.

In de schaduw overdag. De rechtse kleur is, vanzelfsprekend, de lipstick!
In het, koude sneeuw-, zonnetje. En ook hier is de rechtse kleur de lipstick.

Conclusie: De oogschaduw is goed met elkaar te combineren voor een zachte look. Wil je de look wat intenser maken, kun je de oogschaduw combineren met deze lipstick! Maar je kunt de oogschaduw dus gewoon dagelijks dragen met een zachte lipstick/lipgloss/gekleurde lipbalsem.
Ik ben blij met een back-up van deze lipstick want ik ben er helemaal gek op! Ik draag deze niet dagelijks, maar voor een feestje of soortgelijke gelegenheid is deze helemaal top! Voor dagelijks gebruik vind ik de lipstick TE flashy.

Wil je een van deze producten ook hebben? Ren dan als een malle naar de winkel! Graaf in het Catrice-schap en hopelijk kun je nog een exemplaar opduikelen!
Wat vinden jullie van deze 2 producten? En ruiken jullie, net als ik, ook aan make-upjes?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

