Wauw, dit lakje heb ik al lang maar nog nooit opgedaan! Deze heb ik gekocht op de jaarmarkt ergens in Augustus geloof ik. Dit is zelfs mijn eerste China Glaze lakje! Wat ik ervan vind? Lees maar snel verder dan haha!

Toen ik met Roxanne bij het kraampje stond waar ze allerlei lakjes van China Glaze verkochten, wisten we allebei niet welke we wilden hebben. Na lang staan kijken ging ik toch voor Secrets.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het is een mooi lakje! Een beetje paars/rood achtig, maar ook weer een beetje roze. Ja, een beetje moeilijk uit te leggen dus haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


China Glaze lakt normaal super makkelijk, maar bij dit lakje heb ik een andere mening. Hij is een beetje waterig.. Op de foto’s heb ik 2 laagjes op, maar ik had er best nog een 3e overheen mogen doen geloof ik. Hoewel 2 laagjes er ook wel mee door kunnen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zoals we van China Glaze bekend zijn, blijft het lakje wel een dag of 3 zitten voordat het begint te chippen. Kijk, daar houden we nou van!

Als ik het me nog goed kan herinneren kostte dit mooie lakje €6,- of €7,- . Voordat ik hem kocht hadden we op internet nog eens rondgevraagd wat China Glaze normaal kostte, en deze prijs kwam daar wel mee overeen. Niet dat we dalijk €5,- meer uitgeven terwijl we hem op internet goedkoper kunnen krijgen he haha!

Knuffel,
Kaylani ♥

