Vorige week ging ik naar Duitsland om nieuwe haarverf te kopen. Deze is daar een stuk goedkoper als in Nederland. Maar, ik kwam natuurlijk niet met alleen maar haarverf naar huis 😉
Lees verder om te kijken wat ik nog meer mee nam.

                                                                 Bron: We heart it

Als eerste kocht ik dus haarverf. Ik kocht de kleur ‘Rödliches Dunkelbraun’, wat vertaald betekent ‘roodachtig donkerbruin’. Ik kocht de verf in een ‘schuimvariant’, op die manier kan ik de verf zelf aanbrengen en hoef ik niet altijd anderen te vragen om mijn haar te verven. Een vriendinnetje van mij doet het graag, en dat is ook gezellig. Maar soms hebben we het allebei druk….

                              L’oréal Paris Sublime Mousse haarverf Rödliches Dunkelbraun € 5,45

Al verder neuzend kwam ik een nieuwe Limited Edition van Manhattan tegen, genaamd FABFashionista. De oogschaduw paletjes zagen er wel leuk uit, maar mijn oog werd getrokken door de eyeliners die bij deze LE horen. Erg funky kleurtjes! Leuk voor carnaval of voor een mooie opvallende ooglook!

                           Eyeliner Manhattan LE FABFashionista ‘Turquoise’ en ‘Blue’, € 3,45 per stuk

Verder ging ik nog op zoek naar een nagelproduct. Mijn nagels scheuren en breken snel. Dat vind ik natuurlijk erg vervelend. Ben je net blij dat je nagels een beetje lengte hebben en je denkt al na over welk kleurtje je je nagels gaat lakken, breekt er een af! 😦 In het P2 rek staan verschillende verzorgende nagelproducten. Ik koos uiteindelijk voor deze Calcium gel. Deze kuur moet je 2x per week gebruiken. Ik ben erg benieuwd er naar!

                                                                P2 Calcium Gel € 1,75

Als laatste vind ik het altijd leuk om producten van het eigen merk van DM, genaamd Balea, te testen. Deze zijn meestal verrassend goed voor een verrassend lage prijs! Deze keer kocht ik 3 producten om je gezicht mee te reinigen en te verzorgen. Ook hier ben ik erg benieuwd naar!

                        Balea Make-up remover € 0,65 , Balea Wasgel € 1,45  en Balea Toner € 0,85

Dat waren mijn koopjes 🙂
Zijn jullie ergens benieuwd naar? Laat het ons weten in de reacties!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

Artikelen die je misschien ook interessant vind:

– Duitse merken *klik*
– P2 Base & care coat *klik*
– L’oréal Paris Perfect Clean Exfoliatin Foaming Gentle Scrub *klik*

