Een tijdje geleden zette ik deze post online over de producten die ik gekocht had tijdens de Lush Sale. Ik liet jullie weten dat ik de So White bath ballistic kocht. Gezien we afgelopen weken toch nog winter gehad hebben vond ik het wel passend om lekker in een warm bad te liggen met deze bath ballistic.

Deze bath ballisitic ruikt heerlijk naar frisse appeltjes! Lush zegt dan ook dat deze bath ballistic zorgt voor een hagelwit dekentje van appelschuim. Als ik aan appel-producten denk, ga ik ervan uit dat de producten groen zijn. Maar deze bath ballistic is wit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zoals jullie zien is de bath ballisitic niet speciaal, gewoon een witte bruisbal met Lush erop.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Als ik de bath ballistic in mijn bad leg merk ik dat hij super langzaam oplost. Wel lekker als je ernaast gaat liggen haha! Het hagelwitte dekentje zie ik helaas niet. Wat ik wel super fijn vind is dat ik een super zachte huid heb als ik uit bad stap! Ik hoef niet meteen naar mijn pot Nivea te graaien. Gewoon mijn pyama aan en *hup* mijn bedje in!

De Lush So White bath ballistic is onderdeel van de wintercollectie van 2011 en nu helaas niet meer verkrijgbaar 😦 Maar als hij dit jaar weer in de wintercollectie komt ga ik er zeker nog een stuk of 5 van kopen haha!

Knuffel,
Kaylani♥

