Een tijdje terug kregen we van de lovely Shirley van Shirley’s Tempel de tag: What makes me happy. Gezien we nog een tag gekregen hadden, hebben Kaylani en ik afgesproken dat we allebei 1 tag zouden doen. Zie ook dit artikel. Ik mag dus de tag ‘What makes me happy’ doen! And that makes me happy 😉
Nou, here goes!

                                                                          Mr Happy 🙂

Regels van de tag:
– Beantwoord alle vragen eerlijk
– Geef de tag door aan anderen

Vraag 1: Van welke mensen om je heen word jij blij?
Ik word er natuurlijk blij van om mijn vrienden om me heen te hebben! Eerlijke, oprechte, lieve mensen die naar me luisteren en met me huilen en lachen! Zelfs op een rot dag, kunnen zij een lach op mijn gezicht toveren!

Vraag 2: Van welke make-up producten word jij blij?
Van nieuwe make-up producten haha! Of Limited Editions 🙂 Oeh, of van een funky kleurtje op m’n nagels! Of een ooglook die goed uitpakt! Eh….misschien hadden ze beter kunnen vragen van welke make-up producten ik niet blij word? Alhoewel ik daar ook wel een lijstje van kan opnoemen 😉

Vraag 3: Van welke films word jij blij?
Heb je even? Ik houd van films! Lekker op de bank of in bed, warm onder de deken, zacht in de kussens, knabbeltje en een drankje erbij. Genieten!
Films waar ik blij van word zijn (natuurlijk) komedies maar ook romantische films 🙂 Waar ik ook blij van word zijn Disney films! I ♥ ‘m!
Vier van mijn lievelingsfilms (waar ik blij van word) op een rijtje!

Love Actually ♥
School of rock! Stick it to the man 😉
OFF WITH HER HEAD!!!! Alice in Wonderland ♥ Ik houd van beide versies, de ‘originele’ tekenfilmversie EN deze versie! En nee, niet alleen omdat Johnny Depp er in speelt 😉
Despicable me! Ja, naast Disney films houd ik ook van animatie films zoals deze!
It’s so fluffy I’m gonna diiiiieeeee!!!! 😉

Vraag 4: Van welke muziek word jij blij?
Muziek in het algemeen is erg belangrijk voor me. Muziek is er als ik me goed voel, muziek is er als ik me niet zo happy voel of als ik boos ben enz. Muziek hoort er bij voor mij! Muziek helpt me door alles heen 🙂

Maar goed, muziek waar ik van houd!  
Ik ben vroeger van de ene naar de andere muzieksoort geswitcht. Dan luisterde ik hiphop (bijv Eminem -> ja ik kan de teksten nog steeds mee ‘rappen’), dan punk-achtige, rocky muziek (Sum 41 bijv), dan R&B (TLC, Aaliyah bijv) en zo ging dat maar door!
Tegenwoordig luister ik eigenlijk naar van alles. Van Adele tot Rammstein, van Chef’ Special tot LMFAO. Ik sta er voor open om alle muziek te luisteren, of ik het mooi vind is dat uiteraard een 2e 😉
Vier liedjes waar ik op dit moment vaker naar luister:

De nieuwste single van Lacuna Coil ♥ – Trip the darkness
Uiteraard mag Lacuna Coil niet in mijn lijstje ontbreken 😉
Lykke Li – Possibility
Dit liedje liet iemand me horen, en zat dagen later nog in mijn hoofd. Mooi nummer! ♥
Adele – That’s it, I quit, I’m moving on (Sam Cooke cover)
I like it 🙂 En ik zing dan ook gewoon lekker mee ♥

                                                                Foo Fighters – Pretender
What if I say I’m not like the others? What if I say I’m not just another one of your plays? You’re the pretender!
                                                      What if I say I will never surrender?!

Vraag 5: Van welke hobby’s word jij blij?
Ik word blij van mijn zangles en alles wat met zingen te maken heeft! Ik houd er van om te zingen 🙂 Of dit nu in de les is, thuis, met een groepje of in de auto met vriendinnen! Ik ga zingend door de dag. Een dag niet gezongen is een dag niet geleefd! Zelfs als ik geen stem meer heb, kan ik het niet laten om toch even te zingen!
Daarnaast vind ik het ook erg leuk om te schrijven voor de blog 🙂 Ook koken, naar concerten gaan en leuke dingen met vriendinnen ondernemen behoren tot hobby’s waar ik blij van word 🙂

Vraag 6: Van welke internetsites word jij blij?
Ik word blij van onze eigen blog (duh!) Vooral ook als er reacties geplaatst worden, altijd erg leuk om te lezen 🙂
Ook andere blogs lees ik graag. Beauty blogs, maar ook blogs met persoonlijke artikelen, DIY’s, receptjes enz.
Verder word ik blij van YouTube, ik kan elk liedje of filmtrailer wat ik wil bekijken! Handig toch?
Facebook en Twitter behoren tot het standaard rijtje wat ik bekijk bij het openen van internet 😉

Vraag 7: Aan wie geef jij deze tag door?
Ik geef deze tag door aan:

– Eve van BeautyNL
– Priscilla van WickedSkaKid
– Bernadet en Lotte van Glorious Ladies
– Roxanne en Katia van Twinxx

Natuurlijk mogen jullie deze tag allemaal overnemen, maar laat het ons vooral ook weten 🙂
Hopelijk vonden jullie het leuk om deze tag te lezen!

Liefs en een knuffel,
Roxanne

