Een hele lange tijd geleden zag ik op Enchantra dat ze van Scaredy Cat Cosmetics ook samples hadden. En voor €0,99 kon ik ze natuurlijk niet laten liggen. Na even rond te hebben gekeken welke kleuren ze hadden, kwam ik tot de conclusie om de kleuren Insomnia en Draconia te kopen. Ik hou nou eenmaal van roze-achtige kleurtjes en een groen kleurtje had ik eigenlijk nog niet.

De samples zitten in een klein flesje met een zwarte dop die je eruit moet trekken. Op de flesjes staat het logo van Scaredy Cat, erg leuk als je het mij vraagt! Op het zakje waar de samples inzitten staat de naam en welke ingrediënten erin zitten. Is natuurlijk ook erg handig als je voor bepaalde stoffen allergisch bent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tot zover de verpakking! Maar wat vind ik nou van de oogschaduw zelf? Ik ben er blij mee! De pigmentatie is goed, ik heb er geen basecoat onder gedaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zoals jullie zien is Insomnia nogal flashy, and I like that! Zou een kleur zijn die ik zou dragen naar Pinkpop, misschien doe ik hem woensdag wel op naar de perspresentatie! Het lastige met roze oogschaduw is dat je er soms een huil-oogjes-effect bij krijgt. Meestal los ik dat op door wat eyeliner aan te brengen, en een goede mascara!

Draconia is een lichtgroen kleurtje met mooie shimmers erin. Het zou normaal geen kleur zijn waar mijn oog op zou vallen, maar ben bij nader inzien toch wel blij ermee! Groen is iets wat ik vrijwel nooit draag, dus tijd voor verandering haha!

Misschien dat ik nog wel een full-size ga aanschaffen, maar ik heb nog zoveel oogschaduw! Ach, ik heb nog tijd genoeg om me te bedenken haha!

Heb jij ook een oogschaduw van Scaredy Cat Cosmetics? Laat even in een reactie achter welke kleur, en of je er ook blij mee bent 😉

Dikke knuff,
Kaylani ♥

