In Duitsland spotte ik deze dubbelverpakking Special Edition Labello, Angelstar! Als jullie mij een beetje kennen, hoef ik niet uit te leggen dat ik daar ontzettend enthousiast van werd! Jup, je leest op dit moment een artikel geschreven door een ware lipbalsem addict….

Een vriendin zei ooit tegen mij, ‘ik weet zeker dat jij meer als 20 Labello’s/lipbalsems hebt’. Waarop ik lachte en zei: ‘neuh, zo erg is het niet.’ Eenmaal thuis begon ik te tellen en tja, moet ik hier nog antwoord op geven? Ja, ik had dus meer als 20 lipbalsems…. And I’m not ashamed of this! 😉

Anyways, jullie kwamen niet voor mijn Anonieme Labello-ïsten verhalen, maar voor een review van deze Pink Lady’s! 😉

Verpakking: De verpakking is a la Labello. Een kartonnen plaatje met daarop de lipbalsems in een plastic ‘hulsje’. Op het kartonnen plaatje staat een blauw vakje met de witte letters Labello er op.
De verpakking is feestelijk gemaakt door er een rood strikje op te zetten en de huls van de Labello te versieren met bloemetjes.
Op de verpakking staat de tekst: Für dich und für mich. Das Labello Geschenk Duo. Vertaald: voor jou en voor mij. Het Labello geschenk duo.

Verpakking van de balsem: De Labello zit in een witte verpakking met een roze huls. Deze huls is versierd met bloemetjes, krullen en de opdruk ‘Angelstar’. De huls is schuin afgesneden.

De belofte:
Labello belooft ‘hemels zachte’ lippen met een roze shimmer. Deze Labello zou je lippen langdurig verzorgen.

De stift:
De stift is lichtroze met een mini shimmer er in. Op de foto zie je de shimmer niet. De stift heeft een standaard vorm, net als andere Labello varianten.

Verkrijgbaarheid:
Deze Labello was een Limited Edition in Duitsland. Helaas (nog?) niet in Nederland te koop. In Duitsland bij de DM spotte ik hem laatst wel nog! De prijs van deze duoverpakking Labello lag rond de 2 euro.

Het resultaat:
Als ik de dop van de Labello open, komt er meteen een zoet luchtje naar buiten. Het ruikt naar….bosvruchtenthee? Als je de Labello aanbrengt op je lippen, ruik je deze geur eventjes. Maar niet te sterk. De balsem aanbrengen gaat prima, de balsem is romig. Alhoewel je wel voelt dat er glitter in zit. Dit is niet pijnlijk of vervelend, maar je merkt het wel. Deze Labello ligt daarom ook wat minder dik op je lippen.
Je lippen krijgen een zacht roze kleurtje van deze Labello met inderdaad een mooie roze shimmer.
En ja, zachte lippen krijg ik er inderdaad van, maar de belofte dat ik ‘hemels’ zachte lippen krijg…. Ik zou ook niet kunnen beschrijven hoe ‘hemels’ zachte lippen aanvoelen 😉

Daglicht
Binnenshuis
Conclusie:
Mooie lipbalsem voor een subtiel kleurtje en een subtiele glitter! Deze verdwijnt in mijn tas om er regelmatig uitgehaald te worden! I like 🙂
Hebben jullie altijd een (of meerdere ;)) lipbalsem bij de hand?
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
