*zingt*: I believe I can fly. I believe I can touch the sky….
Ok, genoeg van mijn zangkunsten. Ik wilde even een kort stukje schrijven over mijn plannen voor aankomende week.

Ik ga namelijk een weekje naar Maurach, Oostenrijk! πŸ˜€ Komt jullie dat bekend voor? Zie dan deze artikelen: *klik* en *klik*.

Deze keer ga ik niet met de auto, maar vliegen! In mijn uppie….de eerste keer dat ik ga vliegen! Niet omdat ik in mijn uppie op vakantie ga, nee, omdat ik 2 dagen later als mijn vriendin en haar zus naar Oostenrijk vertrek. Zij vertrokken namelijk gisteren al, maar ik vertrek pas morgen omdat ik vandaag nog naar het concert van Rammstein in Ahoy Rotterdam! En dat wil ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan πŸ˜‰

 

 

 

 

 

 

 

 


Dus, even alle moed bij mekaar verzameld en snel een vliegticket gekocht. Het is ongeveerΒ 1 uur en 20 minuten vliegen, dus dat moet goed komen! En soms moet je je zelf even overbluffen πŸ˜‰ Girrrrrrrrrrlpower! πŸ˜›

Duimen jullie toch nog voor me? πŸ˜‰

Ik ga in ieder geval niet de piste op. Niet vanwege het ongeluk van de Prins, maar wel omdat ik het niet kan. En ik ook geen lesje wil nemen. Ik ben zo onhandig als maar kan en zie me al terugkomen met een gipsvlucht πŸ˜‰
We don’t want that! Anders kom ik mijn eigen huisje zodadelijk niet meer in Γ– That’s what you get als je 4 hoog gaat wonen zonder lift….

Anyways, ik wens jullie een fijne week hier! Ik zal, als jullie dat leuk vinden, weer een klein verslagje maken en wat kiekjes plaatsen.
Laat maar even in de comments weten of jullie dat willen zien! πŸ˜€

Knuffels,
Roxanne

