Omdat jullie het vorige foto artikel *klik* zo leuk vonden, leek het met leuk om aan het einde van elke maand een foto artikel te plaatsen. De ene maand zal dit natuurlijk wat langer zijn als de andere, want elke maand maak ik natuurlijk andere dingen mee 😉
Dus, hier komt februari 2012!

Apro Soya Yofu. Ik heb een melkallergie (gelukkig is die met de jaren minder geworden), en gebruik dus regelmatig speciale producten hiervoor.

Snuffie (mijn konijn) was jarig, en dus moest ik haar even verwennen 😉

*thumbs up* Dit kaartjes stond in een houdertje bij een vriendin van mij 🙂
Brrrrr, koud! Lekker verstoppen in mijn nieuwe trui 😉
Moe en met een duffe kop je sokken aantrekken = 2 verschillende sokken aan xD Laarzen aangetrokken en niemand die het zag 😛

De hond rent lekker in de achtertuin! 🙂

Dit schilderij in het ziekenhuis sprak me aan
Even pauzeren bij de Douwe Egberts tijdens een shopdagje met een vriendin. Stuk appeltaart en een Latte Creme Brulee! Jummie ♥
En daarna tapas eten! 🙂
Ik met mijn lekker zittende en cute uitziende roze panterprint vest ♥
De auto van mijn vader smelt….
 Omeletje bakken om tussen mijn boterham mee te nemen naar het werk!
Opgemaakt, trui met rare kraag (die heerlijk zacht is!) aan en klaar om te gaan uit eten met een vriendin 🙂
Lekker luchtje op! Mexx Fresh Woman
Mietsie pikt mijn jas en mijn sjaal in! Ö
Dierenkoekjes van de Aziatische supermarkt
Glaasje Cuarenta Y Tres ♥
Goodmorning! Can I haz ur lap pls?
Volgers die mij ook op Twitter volgen was het misschien al opgevallen. Ik wil graag uit huis en ging laatst kijken bij een huisje. Ik kreeg dus deze sleutelbos mee…. Gelukkig werd me wel verteld welke sleutels ik moest gebruiken 😛
Enne….per 27 februari zijn deze sleutels dan ook daadwerkelijk van mij! Joepie, ik ga het huis uit!!!! 😀
Carnavalsoutfit dag 1 -> Pink lady
Carnavalsoutfit dag 2 -> Kloone trekke 😉
Supertof theetafeltje wat ik mag hebben van een vriendin! Beetje TLC en hij schittert mijn huisje uit 🙂
Na het tekenen van mijn huurcontract meteen even langs mijn paleisje gereden! Hoezo, happy? 😉
Hopelijk vonden jullie het weer leuk om wat foto’s te zien 🙂 
Vinden jullie het inderdaad leuk om elk einde van de maand een foto artikel te zien?
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
