In dit artikel konden jullie lezen dat ik me ook maar eens had ingeschreven voor de Glossybox. Ik heb er express mee gewacht om dit artikel online te plaatsen. Ik vind het zelf altijd enorm vervelend als ik Bloglovin open en ik zie 20 blogposts over de Glossybox, waarin vaak op de 1e foto de hele inhoud staat. Dan wordt de verassing een beetje verpest, dus vandaar dat ik hem nu pas online zet 🙂

Toen mam me de Glossybox gaf dacht ik, zit hier wel iets in? Jeetje wat was deze licht zeg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Maar er zat gelukkig wel iets in hoor haha! Het totaal plaatje ziet er mooi uit, maar wat zit er nou allemaal in?

Shiseido Bio Performance Advanced Super Revitalizing Cream

KOH Purifying Hand Bath

 

 

 

 

 

 

 

 

 


L’oréal Paris Studio Secret Primer

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Eyeko London Skinny Eyeliner in de kleur Dove Grey

DuWop Venom Gloss in de kleur Buttercup

 

 

 

 

 

 

 

 

 


En als leuk extratje zit er een sample bij van Thierry Mugler – Womanity

Ik heb besloten op mijn Glossybox op te zeggen. Zo spectaculair vind ik de inhoud niet, en ik kan mijn geld beter voor andere dingen gebruiken. Als ik weer een baantje heb denk ik dat ik weer opnieuw een abonnement pak.

Hebben jullie de Glossybox ook ontvangen? Wat vonden jullie van de inhoud?

Knuffel,
Kaylani ♥

