Een tijdje terug lagen er wat nieuwe make-up artikelen in het schap van Gosh. Ik vistte daar de Mono Eyeshadow 009 Copper uit.

Verpakking: de oogschaduw zit in een kartonnen doosje in een koperkleur. Op de achterkant staan de naam, de ingrediënten en de houdbaarheidsdatum.
Ik vind de verpakking persoonlijk niet echt mooi. Geeft geen speciaal luxe gevoel voor mij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Het doosje:
Maak je het doosje open, dan haal je er een mat zwart doosje uit. Midden in het doosje zit een glaasje waardoor je de kleur goed kunt zien. Ook staat er in zwarte letters Gosh op. Op de zijkant staat ook Gosh. Typisch voor Gosh dus. Niet veel nieuws aan.

 

 

 

 

 

 

 

 

Maak je het doosje open, dan straalt je 1,7 gram oogschaduw toe omringd door een glanzend zwarte verpakking. Ain’t it pretty?

 

 

 

 

 

 

 

 

De prijs: Ik kocht deze pretty lady voor €7,49 Prima prijsje vind ik zelf. Vooral gezien het feit dat Kruidvat regelmatig acties heeft op Gosh zoals bijvoorbeeld, 30 procent korting.

De swatches: En dan, the moment we’ve been waiting for! Is de oogschaduw niet alleen in het doosje mooi, maar ook op je ogen!
De swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis en met 1 veegje van mijn vinger. Als je er oogschaduwbasis onder doet, of je kwastje een beetje vochtig maakt zullen de swatches nog intenser zijn.

In daglicht
In de schaduw

Conclusie: Wat een pretty kleurtje! Dit kleurtje is mooi om bij een lichte look in de cerase aan te brengen, maar ook erg mooi om bij een iets donkerdere look op het bewegend ooglid aan te brengen. I ♥ it!
Pretty kleurtje voor blue eyed ladies such as myself 🙂

Dit kleurtje ga ik zeker weten vaker gebruiken! Wat vinden jullie er van? En wat vinden jullie van Gosh make-up in het algemeen?

Liefs en een knuffel,
Roxanne ♥

